Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حزب جمعیت علمای اسلام با هدف همراه ساختن حزب مردم علیه دولت پاکستان باز هم به ملاقات سران این حزب رفته و با آنها رایزنی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، «مولانا فضل الرحمان» که چند تلاش ناموفق برای همراه ساختن احزاب اپوزیسیون علیه دولت پاکستان را در کارنامه دارد باز هم برای جلب حمایت این احزاب به میدان آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است فضل الرحمان به دیدار «بلاول بوتو» رئیس حزب مردم و «آصف علی زرداری» رئیس جمهور سابق پاکستان رفته و برای اقدام علیه دولت عمران خان از آنها دعوت کرد.

گفته می شود زرداری در این ملاقات به فضل الرحمان قول همکاری در اعتراضات پیش رو را داده و اعلام کرده است: بودجه پیشنهادی دولت اسلام آباد که در پارلمان تصویب شد باعث افزایش گرانی ها و تحمیل فشار اقتصادی به مردم خواهد شد.

وی تصریح کرد: از ابتدا گفته بودیم که عمران خان نمی تواند کشور را به درستی اداره کند و حتی بحران حمله ملخ ها را که از یک سال قبل هشدارهای آن در پارلمان داده شده بود به درستی کنترل و مدیریت نکرد.

زرداری بحران کرونا را نیز حاصل ناکارآمدی دولت عمران خان دانسته و گفت: مردم به دلیل ضعف دولت با خطرات فراوانی مواجه شده و هزاران نفر نیز جان خود را از دست دادند.

فضل الرحمان نیز با تائید سخنان زرداری گفت: سیاست های حزب تحریک انصاف موجودیت کشور را با مشکلات اساسی مواجه می کند.

بلاول بوتو نیز در اظهارات خود گفت: عمران خان نمی تواند موجب بهبود وضعیت پاکستان شود و سیاست های وی برای کشور خطرناک است.

سخنان مسئولین حزب مردم در حالی مطرح می شود که در جریان اعتراضات سال گذشته آنها از فضل الرحمان حمایت نکرده و او را در دل میدان تنها گذاشتند.

فضل الرحمان که از حمایت عربستان بهره مند بود در انتخابات سال 2008 نتوانست حتی به پارلمان پاکستان راه پیدا کند.

دلخوشی مجدد فضل الرحمان به ایجاد شکاف در حامیان دولت پاکستانناامیدی کامل فضل الرحمان از احزاب اپوزیسیون پاکستانفضل الرحمان باز هم علیه دولت پاکستان تظاهرات برگزار می‌کندناامیدی فضل الرحمان از سران اپوزیسیون و برنامه ریزی برای آینده

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط نخست وزیر پاکستان کشور پاکستان بیشتر بخوانید... کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان به کرونا پس از قرنطینه هوشمند در پاکستان ممنوعیت پرواز خطوط هوایی پاکستان به آمریکا به علت گواهینامه‌های مشکوک خلبانی خبر درگذشت وزیر خارجه کشور پاکستان بر اثر کرونا تکذیب شد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نخست وزیر پاکستان کشور پاکستان عمران خان اخبار پاکستان علیه دولت پاکستان فضل الرحمان عمران خان حزب مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند

آفتاب‌‌نیوز :

کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رافت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

وی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرآیند میان ۲ کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شوراهای محلی در دیوان عالی به ثبت رسید
  • قربانی بهبود روابط کابل اسلام آباد شده ایم
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند