Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@09:05:46 GMT

مشکل سروش احمدی حل شد/ قهرمان تکواندو شاغل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۸۹۵۹۸

مشکل سروش احمدی حل شد/ قهرمان تکواندو شاغل می‌شود

پس از انتشار مصاحبه سروش احمدی و شرایط سخت گذران زندگی‌اش، مسئولین فدراسیون تکواندو ستاره خود را تحت پوشش قرار دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تعطیلی رقابت‌های ورزشی و مسابقات جایزه‌بزرگ و درآمدزا بر اثر شیوع ویروی کرونا، بیشترین تاثیر را روی ورزشکاران ورزش‌های درگیرانه‌ای مانند تکواندو، کاراته و بوکس گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروش احمدی، دارنده 14 مدال آسیایی و جهانی در رشته تکواندو یک‌ماه پیش در رسانه ملی طی مصاحبه‌ای از شرایط ورزشی‌اش گلایه کرد و بالاجبار برای کسب درآمد و ارتزاق رو به مسافرکشی آورده بود.  

او که در خانواده‌ای 5 نفره زندگی می کند، پدرش یک دستش را از دست داده است و احمدی علاوه بر ورزش حرفه‌ای برای تامین مخارج زندگی مسافرکشی می‌کند. سروش احمدی در مصاحبه‌اش گفته بود: «نمی‌دانم چرا مسافرکشی‌ام باعث غافلگیری شده است؟ کار کردن عار نیست و از دیوار کسی بالا نرفته‌ام. به عنوان  یک ایرانی می‌دانم شرایط کشور طوری  است که مجبورم برای سیر کردن شکمم کار کنم.»

پس از اظهارات تامل برانگیز احمدی درمورد شرایط سخت زندگی‌اش، قول‌هایی برای پیگیری شرایط او و دیگر ورزشکاران رشته تکواندو توسط مسئولین این رشته داده شد اما تحققی حاصل نشد تا درنهایت هادی ساعی جهت بهبود شرایط قهرمان تکواندوی کشور وارد گود شود.

 

پولادگر: خبر مسافرکشی احمدی مربوط به زندگی عادی است

سیدمحمد پولادگر پس از پخش ویدئوی مسافرکشی قهرمان ایرانی، در رابطه با مشکل وی گفت: سروش احمدی نایب قهرمان تکواندوی جهان درخواستی از ما نداشته است. سروش احمدی نیز همچون سایر قهرمانان ورزشی سختی‌هایی داشته و دارد، متاسفانه ورزش حرفه‌ای با مشکلاتی رو به روست و جایگاه‌ ویژه خود را در ایران پیدا نکرده است. در زمینه ورزش فهرمانی و حرفه‌ای تمام حمایت‌های لازم از قهرمانان ورزشی صورت می‌گیرد و اینکه خبری که در فضای مجازی از سروش احمدی درج شد مربوط به زندگی عادی است.

 

رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو: هادی ساعی برای احمدی شغل پیدا کرد

فرهادیان با اعلام پیگیری مسئولان فدراسیون در خصوص شغل سروش احمدی گفت: زحمت پیگیری مشکلات شغلی سروش احمدی با هادی ساعی بود و  جایی نیز به او پیشنهاد شده که فعالیت خود را آغاز کند. ضمن اینکه مقرر شد از طرف فدراسیون تکواندو مبلغی برای احمدی به عنوان حق‌الزحمه در نظر گرفته شود و مساعدت مالی برای حل مشکلات او صورت بگیرد تا بخشی از مشکلات این ورزشکار خوب‌ برطرف شود.

 

هادی ساعی: مشکلات سروش احمدی برطرف شد

ساعی درباره رفع مشکل سروش احمدی بازیکن تیم ملی تکواندو بیان کرد: شاغل شدن سروش احمدی را به من واگذار نکرده اند بلکه از طریق آشنایان خود شغلی برای سروش پیدا کردیم. گفت و گو‌های لازم میان طرفین انجام شد و در نهایت مشکل شغلی احمدی هم تقریبا با رایزنی‌ها رفع شد.

 

سروش احمدی هم پس از بهبود وضعیت شغلی‌اش، طی گفتگویی از شرایط حاصله و حمایت‌های فدراسیون و مسئولین اظهار رضایت کرد تا فعلاً شرایط ملی‌پوش ایرانی تکواندو به حالت مساعد تغییر کند.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: سروش احمدی هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، به تازگی فیلمی تحت عنوان صف طولانی مردم اصفهان برای رونمایی و جشن امضای کتاب سروش صحت در فضای مجازی منتشر شده است.

سروش صحت بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون و نویسنده ای که پس از اجرای برنامه کتاب باز، در حوزه کتاب طرفداران زیادی به دست آورده، اینبار دست به تولید کتاب زده و حالا برای عرضه کتاب تازه‌اش صفی عجیب در اصفهان شکل گرفته است.

اما کتاب جدید سروش صحت چیست؟

«تاکسی سواری» ، اولین کتاب سروش صحت، شامل ۱۲۴ داستانک یا میکروفیکشن است. میکروفیکشن به داستان کوتاه‌کوتاه معروف است. در این سبک، نویسنده بخش‌های غیرضروری زبان را حذف می کند. خالق اثر از متن حذف می‌شود و یا از متن فاصله می‌گیرد. به خاطر لحظات ناب و ضربه‌های ناگهانی‌ای که این سبک نگارش در دل‌ خود دارد گاهی تحت‌عنوان «داستان ناگهان» نیز ترجمه می‌شود.
در کتاب «تاکسی سواری» ما به همراه راوی در یک تاکسی نشسته‌ایم و هر روز مسیری کم‌وبیش ثابت را طی می‌کنیم. طی این مسیر اما هر بار مسافران جدید، رانندگان جدید و اتفاقات جدیدی منتظرمان هستند و راوی نکته‌پرداز و طناز کتاب ما را از وقایع آن روز آگاه می‌کند.
از دعوای زن و شوهری راننده تاکسی گرفته تا زلزله‌ای که آن روز آمده، از موضوع مرگ مارادونا تا مهاجرت اجباری جوانان، از خبر قتل یا خودکشی صفحه حوادث روزنامه، غم‌های کوچک و بزرگ و حتی عشق‌های نوجوانی و جوانی.
داستانک‌های این مجموعه نیز به واسطه‌ی همین خصوصیت گاهی همان حسی را به خواننده منتقل می‌کنند که موقع خواندن قطعه‌ای هایکو به او دست می دهد. پیدایش کتاب‌های میکروفیکشن متناسب با کشیده شدن جوامع به سمت مدرنیته و ماشینی‌شدن و محدودیت وقت افراد گسترش پیدا کرده‌است. شاید بتوان گفت ضرورت چنین داستان‌هایی با توجه به میزان کم مطالعه افراد جامعه، چندان دور از ذهن نیست.

این کتاب سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات چشمه چاپ و راهی بازار نشر شده است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228548 برچسب‌ها کتابخوانی اصفهان

دیگر خبرها

  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • کدام کتاب «سروش صحت» باعث صف طولانی در اصفهان شد؟
  • (ویدیو) صف طولانی اصفهانی‌ها برای سروش صحت
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • صف طولانی اصفهانی برای سروش صحت
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • «بسته پیشنهادی» ویژه طرفداران پادکست‌/احوالپرسی با طراح پارک ساعی
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز