Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی با پیشنهاد تشکیل شعبه‌ای اختصاصی به‌منظور رسیدگی ویژه و سریع به جرائم و پرونده‌های میراث‌فرهنگی، موافقت و اعلام همکاری کرد.

 ایلالی در دیدار با مدیر کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، از اعلام آمادگی دادستانی به‌منظور همکاری بیشتر با هدف حفاظت از میراث‌فرهنگی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، وی  ضمن موافقت و استقبال از پیشنهاد تشکیل شعبه اختصاصی با هدف رسیدگی ویژه و سریع به جرائم میراث فرهنگی استان، عنوان کرد: آثار تاریخی و مواریث فرهنگی به‌عنوان شناسنامه و هویت ما شناخته می‌شوند و حفاظت از آثار تاریخی و میراث‌فرهنگی برعهده همه ما است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی نیز در این دیدار به مسائلی که یگان حفاظت در بخش پیشگیری از وقوع جرایم علیه میراث‌فرهنگی، کشف جرم و دستگیری مجرمان با آن مواجه است، اشاره داشت.

حبیب یزدان‌پناه همچنین پیگیری کارت ضابطان قضایی را مورد اشاره قرار داد و افزود: تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرائم میراث‌فرهنگی، تسهیل در روند رسیدگی به جرائم و تخلفات این حوزه را به‌دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جرایم میراث فرهنگی خراسان شمالي میراث فرهنگی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • ۱۰ حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی ارومیه دستگیر شدند
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • ۳۴ باند حفاری اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی منهدم شد
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی