Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گفته معاون دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد صدرنشین رعایت دستورات کرونایی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد که هر یک از مدیران عضو این ستاد گزارش‌های خود را در حوزه‌های مختلف از جمله در خصوص نحوه نظارت‌ها بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی بانشی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در همین خصوص با بیان این که دو گونه بازدید از سوی معاونت بهداشتی دانشگاه انجام می‌شود اظهار کرد: یکی گروه بهداشت محیط و دیگری گروه بهداشت حرفه‌ای است که در این بین تعداد 190 بازرس بهداشت محیط و به تعداد بسیار کمتر یعنی 21 بازرس بهداست حرفه‌ای داریم که در بازرسی‌ها از بازرسان بهداشت محیط نیز کمک می‌گیرند.

این معاون دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: بهداشت محیط ما از ابتدا تاکنون 27 هزار مورد بازرسی داشته‌‌اند که تعطیلی 871 واحد را طی این بازرسی‌ها داشته‌ایم و یک هزار و 800 واحد هم به دادگاه معرفی شده‌ا‌ند.

وی گفت: تعداد بازدیدهای بهداشت حرفه‌ای ما نیز 11 هزار مورد بوده که در این بین طبق گزارش‌های ارائه شده 88.4 درصد کارگاه‌ها رعایت کرده‌اند و 245 واحد هم تعطیل شده‌اند.

این مسوول گفت: از باغ تالارها هم 22 مورد در مناطق قرمز بازدید داشته‌ایم که اکثر آن‌ها غیر فعال بوده‌اند و به 4 مورد هم اخطار پلمپ داده شده است و نانوایی‌ها هم 706 مورد بازدید شده که 45 واحد سهمیه آرد آن‌ها قطع شده است و در ادارات هم 88.5 درصد و در بانک‌ها 90.3 درصد رعایت همکاری در پروتکل‌ها را داشته‌ا‌ند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک ها کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بهداشت محیط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد