Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته گالری‌های تهران نمایشگاه های عکس، نقاشی و حجم هنرمندان تجسمی متنوعی را افتتاح کردند و از روز گذشته میزبان علاقمندان خود هستند.

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، عصر روز گذشته ۱۴ نمایشگاه جدید تجسمی عکس، نقاشی و آثار حجمی در گالری های تهران افتتاح شد و چندین نمایشگاه دیگر که از هفته های گذشته کار خود را آغاز کرده بودند، همچنان میزبان علاقمندان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش نمایشگاه های هفته گذشته را اینجا ببینید.

اُ: نمایشگاه آثار بویه سادات نیا با عنوان «کالبد» و نمایشگاه عکس‌های سینا برومندی تحت عنوان «ماده نرم» از ۲۰ تیر در گالری اُ به نشانی خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ برپاست.

اِو: نمایشگاه گروهی «بدون مرکز» ۲۰ تیر تا ۳ مرداد در گالری اِو به نشانی بلوار افریقا، پایین تر از پل همت، نبش کوچه پالیزوانی (هفتم گاندی) برپاست.

این جا: نمایشگاه گروهی «دهن کجی به افلاطون در باب معماری» از ٢٠ تیرماه تا ۱۷ مرداد در گالری این/جا به نشانی ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ برپاست.

سیحون: نمایشگاه نقاشی وحید غزت پناه با عنوان «ریخته» ۲۰ تیر تا ۱۷ مرداد در گالری سیحون به نشانی خیابان وزرا، خیابان چهارم، پلاک ۱ برگزار می‌شود.

برج آزادی: نمایشگاه گروهی نقاشی و تصویرسازی «تکه ای از من» ۲۰ تا ۲۷ تیر در گالری برج آزادی برپاست.

زیرزمین دستان: نمایشگاه آثار نیاز آزادی خواه با عنوان «سلاست» ۲۰ تیر تا ۳ مرداد در زیرزمین دستان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی خیابان فرشته، خیابان بیدار، شماره ۶ مراجعه کنند.

سو: نمایشگاه گروهی «اسرار خوراکی ها و آدم ها» ۲۰ تیر تا ۱۷ مرداد در گالری سو به نشانی خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ برپاست.

شیرین: نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری شیرین یک و نمایشگاه انفرادی هنر مفهومی گلناز لواسانی با عنوان «آب بازی» ۲۰ تیر تا ۱ مرداد در گالری شیرین برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه ۱۳ شماره ۵ مراجعه کنند.

طراحی هنر: نمایشگاه مجسمه‌های توکل اسماعیلی (مش اسماعیل) ۲۰ تیر تا ۵ مرداد  در گالری طراحی هنر واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک‌وی، نرسیده به زعفرانیه، پلاک ۲۸۸۰ میزبان علاقمندان است.

کاما: نمایشگاه گروهی «ماسک بزن» ۲۰ تا ۳۱ تیر در گالری کاما برپاست. این گالری به نشانی خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک ۲۴ طبقه دوم قرار دارد.

محسن: نمایشگاه گروهی «کارخانه۳» با آثاری از ساسان ابری، مهرداد افسری، مجتبی امینی، امیرحسین بیانی، آریا تابندهپور، مجید بیگلری، گوهر دشتی، امیرحسین زنجانی و سید محمد مساوات ۲۰ تیر تا ۱ مرداد در گالری محسن به نشانی ظفر، خیابان ناجی، خیابان فرزان، کوچه نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک ۴۲ برپا می‌شود.

نگاه: نمایشگاه گروهی عکس «اسناد زندگی ۲» با گردآوری نازلی عباسی ۲۰ تیر تا ۱ مرداد در گالری نگاه برگزار می‌شود. گالری نگاه در خیابان مطهری، خیابان جم (فجر)، خیابان غفاری، شماره ۶۴۴ واقع شده است.

هما: نمایشگاه طراحی و نقاشی شنتیا ذاکرعاملی ۲۰ تیر تا ۱ مرداد در گالری هما واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک میزبان هنردوستان است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گالری های تهران گالری گردی در تهران گالری گردی نمایشگاه نقاشی نمایشگاه عکس نشانی خیابان نمایشگاه گروهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری قزوین نتایج بررسی حادثه آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری که منجر به شهادت یک آتش‌نشان شد را تشریح کرد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین درباره نتایج بررسی حادثه آتش‌سوزی انبار دخانیات در خیابان شهیدانصاری که منجر به شهادت یک آتش‌نشان شد، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه علت‌یابی تمام جوانب آتش سوزی و انفجار انبار مواد دخانی در خیابان شهید انصاری قزوین شامل (بازدید میدانی محل، بررسی اظهارات مالک، مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی رفتار آتش‌سوزی و تطبیق موارد فوق با یکدیگر) به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مرکز پیام سازمان آتش نشانی قزوین زمان اعلام آتش‌سوزی را در ساعت ۱۵:۳۰ ثبت کرده است که بلافاصله و در ابتدا نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه ۳ مولوی و ۱ باغ دبیر در فاصله زمانی ۴ دقیقه در محل حاضر می‌شوند و با توجه به وسعت حریق و موقعیت ساختمان، تعداد هفت اکیپ دیگر (شامل ۲۰ دستگاه خودروی ویژه اطفای حریق و ۴۰ نفر آتش‌نشان) به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: ساختمان محل حادثه سه طبقه کامل و یک و نیم طبقه در قسمت پشت بام بوده است که به عنوان انبار و فروش محصولات دخانی از جمله انواع سیگار، تنباکو، گاز اسپری فندک، فندک، سیگار و ذغال مورد استفاده قرار می‌گرفته و بنا بر اظهارات مالک حوالی ظهر مورخه چهارشنبه ۲۲ فروردین، پیام کوتاهی از سیستم دزدگیر مغازه، مبنی بر به صدا درآمدن آژیر در طبقه زیرزمین برای ایشان ارسال شده است.

ململی با تاکید بر اینکه پروانه این واحد صنفی عمده فروشی محصولات دخانیات بوده است، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و تصاویر دریافتی از دوربین‌های مدار بسته محل حادثه، دقایقی قبل از ورود آتش‌نشانان چندین کَپ انفجاری در محل حادثه اتفاق می‌افتد که منجر به دِفُرمه شدن در آهنی اصلی مجموعه می‌شود و با حضور آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به بررسی اولیه محل اقدام و با توجه به حضور نداشتن مالک در محل و نبود اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع در خصوص ماهیت محصولات دپو شده و خطرات آن، عملیات اطفای حریق و تخلیه دود طی حدود ۱۵ دقیقه ابتدای عملیات انجام می‌شود.

وی گفت: حین عملیات تهویه و اطفای حریق بخش‌های داخلی محل، به یک باره انفجار مهیبی رخ می‌دهد که منجر به شهادت آتش‌نشان محمدجواد چگینی و مصدومیت شش نفر از کارکنان (ململی سرپرست سازمان و آتش‌نشانان کثیرلو، سجادی فر، مالمیرچگینی، کیایی و محمد کلانتری) می‌شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در خصوص علت آتش‌سوزی نیز با رد عوامل همچون اتصالی در سیستم برقی و انشعاب گاز محل به عنوان دلایل اولیه، کانون آتش سوزی را در نزدیکی راه پله عنوان کرد و افزود: تمام جزئیات و مستندات پرونده به منظور پیگیری مراتب تحویل مسئولان حقوقی و دستگاه قضائی شده است.

ململی گفت: امیدواریم با پیگیری مسئولان امر نسبت به خارج شدن انبارهای متعدد و خطرناک از سطح شهر اقدام جدی و فوری صورت گیرد تا با رعایت ایمنی و اجرای استانداردها به ویژه اصول انبارداری توسط مالکان، هرگز شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 747486

دیگر خبرها

  • عکس| «بانو سوسانو» در نمایشگاه نقاشی
  • راهنما برای گالری‌گردی در پایانِ هفته پیش‌ِ رو
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • سومین پالت از تریلوژی رنگ افتتاح می‌شود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • رویت یک پژو ۲۰۶ با نقاشی عجیب در خیابان‌های ایران | تصویـر
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده