Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روابط عمومی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ارتباط تصاویر پخش شده در فضای مجازی با تصمیم اخیر مجلس در خصوص منتخب یکی از حوزه‌های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب و اعلام کرد: کوچکترین درگیری و یا ناامنی در گچساران و مناطق اطراف آن واقع نشده است . تاریخ انتشار: 13:38 - 21 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۵۲۳ خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای هرگونه ارتباط تصاویر پخش شده در فضای مجازی با تصمیم اخیر مجلس در خصوص منتخب یکی از حوزه‌های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  باسمه تعالی
نظر به اینکه در پی تصمیم اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منتخب یکی از حوزه‌های انتخابیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، برخی کانال‌ها در فضای مجازی، با انتشار برخی کلیپ‌های آرشیوی مربوط به حوادث سال‌های گذشته سایر مناطق، در صدد القای درگیری مسلحانه در گچساران هستند و از این رهگذر تحریک عواطف مردم در منطقه و پخش اخبار جعلی در سطح افکار عمومی کشور را دنبال می‌کنند، ضمن تکذیب هرگونه ارتباط و انتصاب تصاویر پخش شده به استان کهگیلویه و بویراحمد، به استحضار عموم مخاطبان، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی می‌رساند، همچنان که مردم شریف شهرستان گچساران و مناطق مجاور از نزدیک شاهد و ناظر رویداد‌ها هستند، آرامش کامل در این منطقه برقرار و با مسئولیت شناسی گروه‌های مختلف مردم و چهره‌های موردتوجه افکار عمومی، و همچنین حمایت همه دستگاه‌ها از استمرار امنیت در سطح استان، کوچکترین درگیری و یا ناامنی در گچساران و مناطق اطراف آن واقع نشده است.
بر این اساس، محتوای کلیپ‌های جعلی پخش شده مطلقاً کذب و فاقد هرگونه ارتباط زمانی و حتی مکانی با حوزه انتخابیه یادشده است.
بدیهی است در شرایط کنونی که همت مردم و مسئولان برای مبارزه با بیماری همه گیر کرونا و رفع آثار اقتصادی و اجتماعی این بیماری متمرکز شده است، تلاش‌های مذبوحانه برای ایجاد خدشه بر آرامش و ثبات و امنیت مناطق مختلف ایران عزیز، در پیشگاه ملت مردود است و مانع اجرای وظایف قانونی دستگاه‌های مختلف در تامین امنیت و صیانت از آزادی‌های قانونی جامعه نخواهد شد.   بیشتر بخوانید:  مقاومت فعال جمهوری اسلامی ایران استراتژی برای مقابله با زیاده خواهی دشمن انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت کشور گچساران درگیری و نزاع استان کهگیلویه و بویراحمد گچساران و مناطق هرگونه ارتباط فضای مجازی وزارت کشور پخش شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۸۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت، امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به رغم اینکه تهران پایتخت است، این تصور وجود دارد که دارای امکانات است اما به واقع یکی از استان‌های محروم کشور، همین استان تهران است.

وی افزود: یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران، موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع شود.

خلجی اظهار کرد: با این نگاه، برنامه‌ریزی صورت گرفت که در کنار سفرهای استانی آقای رییسی، به سفر به استان تهران هم از توجه شود؛ حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌ها مورد بازدید وی قرار بگیرد و تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

وی‌ادامه داد: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 6094022

دیگر خبرها

  • برداشت کلزا از مناطق گرمسیری برای اولین بار
  • قسام با موشک «رجوم» شهرک حولیت را به آتش کشید
  • (تصاویر) کوچکترین مدرسه دنیا
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه