Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه یاسوج در نامه‌ای اعلام کرد: با توجه به رد تایید اعتبارنامه تاجگردون، از سوی مجلس، از قوه قضائیه تشکیل پرونده و رسیدگی به ابعاد مختلف اتهامات مطرح شده در عدم تایید اعتبار نامه وی را خواستاریم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع دانشجویان عدالت‌خواه دانشگاه یاسوج در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نوشت: با توجه به رد تایید اعتبار نامه تاجگردون، منتخب مردم گچساران و باشت، توسط مجلس یازدهم شورای اسلامی، از قوه قضائیه تشکیل پرونده و رسیدگی به ابعاد مختلف اتهامات مطرح شده در عدم تایید اعتبار نامه وی از جمله رانت خواری، کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه‌ای و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. را خواستاریم.
همچنین تمامی اموال و املاک احتمالی که ایشان و خانواده و نزدیکانشان در رابطه با اتهامات مطرح شده و با استفاده از اعمال نفوذ و رانت کسب نموده اند می‌بایست پس گرفته شود.

متن نامه به شرح زیر است:
ریاست قوه قضائیه‌

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

سلام علیکم؛

اکنون که مجلس یازدهم شورای اسلامی مسیر مبارزه با بی عدالتی، فساد، تبعیض و رانت خواری را با اقدامی امیدوار کننده در پیش گرفته است؛ صرفا برکناری و خلع مسئولیت در امر مبارزه با بی عدالتی و فساد، در نگاه و نظر مردم فهیم و انقلابی کشور اقدامی ناقص بوده و لازم است مجازات بازدارنده‌ای در انتظار مفسدان باشد.

حال با توجه به رد تایید اعتبار نامه آقای تاجگردون، منتخب مردم گچساران و باشت، توسط مجلس یازدهم شورای اسلامی، از قوه قضائیه تشکیل پرونده و رسیدگی به ابعاد مختلف اتهامات مطرح شده در عدم تایید اعتبار نامه ایشان از جمله رانت خواری، کسب منافع اقتصادی و اعمال نفوذ شبکه‌ای و... را خواستاریم.
همچنین تمامی اموال و املاک احتمالی که ایشان و خانواده و نزدیکانشان در رابطه با اتهامات مطرح شده و با استفاده از اعمال نفوذ و رانت کسب نموده اند می‌بایست پس گرفته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: غلامرضا تاجگردون مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی رئیس قوه قضائیه قوه قضائیه تایید اعتبار نامه اعمال نفوذ قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • احتمال کاهش عرضه لپ تاپ؛ بازار راکد و متقاضی بلاتکلیف است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه