Web Analytics Made Easy - Statcounter

توانیر با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از صنعت برق و تاکید ایشان بر رفع فرسودگی شبکه، گفت: در این‌خصوص توجه و تمرکز صنعت برق بر استفاده از توانمندی‌های داخلی است.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، محمدحسن متولی‌زاده در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران گفت: در یک و نیم سال گذشته، ۴۵ درصد از انتصاب‌ها از طریق فراخوان انجام‌شده است و هرچه که پیش می‌رویم، در فراخوان‌های جدید تعداد ثبت نام کنندگان افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متولی‌زاده با اشاره به اینکه امروز همزمان با این برنامه، انتصاب نخستین مدیرعامل زن تاریخ صنعت را هم در توزیع برق هرمزگان داریم، خاطرنشان کرد: در فراخوان برق منطقه‌ای تهران نیز تعداد زیادی از مدیران ثبت نام کردند که درنهایت آقای کردی انتخاب شد.

وی با تقدیر از مهندس قسمت در مدت تصدی سرپرستی این شرکت خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه‌ای تهران از حساسیت زیادی برخوردار است به طوری که اشتباه یک اپراتور می‌تواند باعث بروز مشکلات زیادی شود.

متولی‌زاده اظهار داشت: انتظاراتی که توانیر از برق تهران دارد، با توجه به تحریم اقتصادی و شرایط موجود این است که از داشته‌های کنونی، خوب استفاده شود تا بهره برداری بهتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، تمرکز بر اصلاح شبکه‌های فرسوده خواهد شد و در تهران همه سطوح انتقال، فوق توزیع و‌ توزیع در اولویت است.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه در این‌خصوص توجه و تمرکز بر استفاده از توانمندی‌های داخلی است، یادآور شد: همکاری و هماهنگی با شرکت‌های توزیع و در نهایت پشتیبانی فنی و تشکیلاتی از ستاد صنعت برق، از انتظارات دیگر توانیر از برق تهران به‌شمار می‌رود.

برچسب هاانتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) انرژی امروز ایران پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) شرکت برق منطقه ای تهران (توانیر تهران) محمدحسن متولی زاده

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز ایران آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو برق منطقه ای تهران متولی زاده صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز دوشنبه در بازدید از شبکه آبیاری و زهکشی سد «حوضیان»، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تأمین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

وی بیان داشت: پروژه شبکه انتقال آب «حوضیان» باهدف توسعه و تأمین آب دو هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با دستگاه آبیاری بارانی در دست اجرا است، طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای مصارف کشاورزی میزان تخصیص ۱۳.۷ میلیون مترمکعب و جهت مصارف صنعت، دو میلیون مترمکعب آب در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: این پروژه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیارد ریال موردنیاز است.

کد خبر 6090947

دیگر خبرها

  • پاسخ مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی به منتقدان/ اتوبوس‌های برقی قادرند چه مسافتی را طی کنند+ فیلم
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان