Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۱۸ مرکز سطح ۲ در مشهد فعال است و خدمات تمامی این مراکز به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از وبدا، علی‌اصغر انجیدنی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۸ مرکز سطح ۲ در مشهد فعال است که از این تعداد چهار مرکز آن ویژه اطفال بوده و ۱۴ مرکز دیگر ویژه عموم مردم است و خدمات تمامی این مراکز به‌صورت ۲۴ ساعته ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص نوع خدماتی که در مراکز سطح ۲ ارائه می‌شود، گفت: در این مراکز کلیه خدمات در حوزه‌های آزمایشگاهی، درمانی و رادیولوژی به مراجعین ارائه می‌شود و افراد می‌توانند به نزدیک‌ترین مرکز به محل سکونتشان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه‌ها بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: خدماتی که مراکز سطح ۲ ارائه می‌دهند خارج از برنامه‌های مصوب تدوینی و ابلاغی نیست و در تمامی این مراکز متخصصان حضور دارند و در هر گروه مواردی که مشکوک به کرونا یا مثبت باشند با تجویز پزشک در منزل مراقبت و درمان می‌شوند.

انجیدنی با بیان اینکه بیمارانی که به مراکز سطح ۲ مراجعه می‌کنند تحت معاینه‌های تخصصی و کامل قرار می‌گیرند، تأکید کرد: کلیه اطلاعات بیمارانی که به مراجع سطح ۲ مراجعه می‌کنند در سامانه سینا ثبت می‌شود تا آخرین وضعیت حالی بیماران برای پزشکان قابل مشاهده باشد و در صورت نیاز اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدمات سطح دو بیماران مبتلا به کرونا ارائه می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است

به گزارش صدای ایران به نقل از ایرنا،دکتر فریبرز درویش روزجمعه افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی اظهار کرد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

این مسوول اظهار داشت: در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت: هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.

بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش‌هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ... به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می‌دهد.


نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان‌های غربی مازندران به شمارمی آیند.

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • هر ۸۴۰ تولد؛ یک نوزاد مبتلا به شکاف لب / بهترین زمان جراحی برای بیماران
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان