Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در بازاریابی و فروش از دومین مرحله فروش فوق العاده محصولات این گروه خودروسازی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بعد از انجام تعهدات مرحله اول فروش فوق العاده محصولات تا پایان تیرماه، فروش فوق العاده جدید را اجرا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محسن ناقدی در یک نشست خبری با اشاره به تسریع کاهش تعهدات معوق ایران خودرو، اظهار داشت: در این زمینه رشد تولید باعث کاهش معوقات شده و در عین حال طی نیمه دوم سال 98 تعهدی برای تحویل خودرو در 4 ماهه نخست امسال ایجاد نشد و توانستیم به انجام تعهدات معوق بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعهدات معوق ایران خودرو از ابتدای سال تا ۱۸ تیرماه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد کاهش داشته و از ۲۰۰ هزار دستگاه به ۵۰ هزار دستگاه رسیده است، تصریح کرد: بیش از ۶۰ درصد از تعهدات مرحله اول فروش فوق العاده (15 هزار دستگاه) عملیاتی شده که معادل ۹ هزار دستگاه است و همه تعهدات تا پایان تیرماه اجرایی می شوند.

وی در مورد قیمت گذاری محصول تولیدی در پروژه K132 نیز گفت: قیمت گذاری این خودرو پس از تصمیم گیری مراجع مسئول در قیمت گذاری بر مبنای مستندات ایران خودرو انجام خواهد شد و در نهایت این خودرو بر مبنای قیمت تعیین شده، به مشتریان تحویل داده می شود.

ناقدی با اشاره به ثبت نام 60 هزار نفر در فروش مشارکتی  پروژه K132 اظهار داشت: مبلغ 149 میلیون تومانی تعیین شده در طرح مشارکت در تولید این خودرو، به صورت علی الحساب تعیین شده و قیمت نهایی آن توسط مراجع ذی صلاح در قیمت گذاری تعیین خواهد شد. 

وی افزود:‌ این خودرو در مقایسه با خودروهای هم کلاس و مشابه از سطح تکنولوژی بالایی برخوردار است که در سطح قیمتی مناسب به مشتریان عرضه خواهد شد.

به گزارش فارس، بابک رحمانی، معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این نشست خبری با اشاره به تحویل ۹۵ هزار دستگاه خودرو از ابتدای سال تا کنون، گفت: این میزان تحویل خودرو در مقایسه با سال گذشته رشد ۲۱ درصدی داشته است.

به گفته وی، طی سال جاری ۱۴۲ هزار دستگاه انواع سواری و وانت توسط ایران خودرو تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

وی در مورد انجام تعهدات ایران خودرو در زمینه خودروهایی که تولیدشان متوقف شده نیز گفت: موضوع واگذاری برخی خودروها مانند سوزوکی، دانگ فنگ و تندر که تولیدشان امکان پذیر نیست نیز درحال تعیین تکلیف است. همچنین تعهدات پژو ۲۰۰۸ نیز به طور کامل اجرایی شده است.

رحمانی با بیان اینکه تعهدات ۱۳ محصول به روز شده است، افزود: با توجه به شرایط موجود، تامین برخی قطعات با تاخیر روبرو شده اما با ترخیص قطعات از گمرک به ویژه قطعات های تک،‌ تکمیل خودروهای ناقص در حال انجام است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو رشد تولید قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو فروش فوق العاده هزار دستگاه ایران خودرو قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول

خودرو نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳ (Nissan Sylphy) از نظر قیمت، مشخصات فنی، امکانات رفاهی، بررسی طراحی ظاهری مورد توجه خریداران است.

به گزارش ایمنا، کمپانی پارس خودرو موفق شد تا مجوز استاندارد دو خودروی نیسان تیدا و نیسان سیلفی را برای واردات به ایران اخذ کند. نسخه فیس لیفت ۲۰۲۳ این خودرو در دو نسخه هیبرید و بنزینی به بازار چین عرضه شده است.

فیس لیفت خودرو چیست؟

پیش‌تر هنگامی‌که خودرویی به بازار عرضه می‌شد، سال‌ها زمان می‌برد تا نسخه دیگری از آن وارد بازار شود. نسخه جدید تغییرات بسیار زیادی به خود می‌دید و درواقع با خودروی کاملاً متفاوتی روبه‌رو بودیم که قابلیت‌های کاملاً جدیدی داشت. اما این روزها خودروسازان ترجیح می‌دهند در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر مجموعه‌ای از تغییرات کوچک را به ماشین اضافه کنند که به آن فیس لیفت می‌گویند.

بررسی نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳

نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳ یک سدان هیبریدی کامپکت زیبا و جذاب از این شرکت ژاپنی است که با موتوری منحصر به فرد به بازار عرضه شده است. این خودرو که در کلاس C قرار می‌گیرد، از لحاظ طراحی خارجی و داخلی، امکانات رفاهی و سیستم‌های پیشرفته ایمنی، عملکرد قابل قبولی در سطح خود دارد.

خودرو کامپکت ( Compact car)

به گروهی از خودروها گفته می‌شود که از یک سوپرمینی بزرگ‌تر و از یک خودروی اندازه متوسط کوچک‌تر باشند.

خودرو سدان (Sedan)

به خودروهای سواری معمولی یا اصطلاحاً صندوقدار می‌گویند که دارای سقف ثابت، صندوق عقب مجزا و دو ردیف صندلی بوده و می‌تواند دو یا چهار در داشته باشد. سدان متداول‌ترین شکل طراحی بدنه خودرو است.

مشخصات فنی نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳

در نسخه e-power نیسان سیلفی از پیشرانه‌های بنزینی و برقی استفاده شده است. پیشرانه بنزینی این خودرو، یک موتور با حجم ۱.۲ لیتر، سه سیلندر و تنفس طبیعی است که هیچ نقشی در مدار قدرت این خودرو نداشته و تنها وظیفه آن شارژ باطری‌های این خودرو است. پیشرانه برقی نسخه e-power نیسان سیلفی، می‌تواند روی هم رفته ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و توان تولید شده را به چرخ‌های جلو منتقل کند. استفاده از این ترکیب در بخش قوای محرکه باعث شده تا مصرف سوخت این خودرو به ۳.۹ لیتر به ازای هر صد کیلومتر برسد.

مشخصات کلی
مدل موتور (بنزینی) HR12
نوع موتور (بنزینی) ۱.۲ لیتر
ظرفیت موتور ۱۱۹۸ سی سی تنفس طبیعی
نوع موتور (الکتریکی) موتور سنکرون آهنربای دائم
قدرت ۱۳۶ اسب بخار
گشتاور ۳۰۰ نیوتن.متر
گیربکس کاهنده تک مرحله‌ای
سیستم تعلیق جلو / ‏عقب مستقل مک فرسون با میله پایداری / ‏یکپارچه ‬تورشن بیم
نوع باطری لیتیوم یون سه گانه
سرعت ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت ۳.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
سیستم ترمز جلو / ‏‬عقب دیسک خنک شونده / ‏‬دیسک
فرمان برقی حساس به سرعت
بدنه سدان جمع و جور
نوع رینگ و سایز آلومینیومی ۲۱۵ / ‏۵۰R17
ابعاد و ظرفیت نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳
طول ۴۶۴۹ میلیمتر
عرض ۱۸۱۵ میلیمتر
ارتفاع ۱۴۴۵ میلیمتر
فاصله محورها ۲۷۱۲ میلیمتر
وزن خالص ۱۴۸۰
ظرفیت صندوق عقب ۵۴۶
حجم مخزن سوخت ۴۱
امکانات و تجهیزات نیسان سیلفی e-Power مدل ۲۰۲۳

قیمت نیسان سیلفی e-Power وارداتی

نیسان سیلفی e-Power در تیپ‌های متنوعی عرضه می‌شود تا نیازهای مشتریان مختلف را پوشش دهد. با در نظر گرفتن هزینه‌هایی مانند حقوق گمرکی، سود واردکننده و هزینه‌های بازاریابی، انتظار می‌رود نیسان سیلفی e-Power در بازار داخلی با قیمتی بالای یک میلیارد تومان به فروش برسد.

کد خبر 747752

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • هنگام خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت به چه نکاتی توجه کنیم؟