Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور مهندس حائری معاون وزیر نیرو، مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این آیین با انتصاب هاجر عبدی به عنوان مدیرعامل توزیع برق هرمزگان از تلاشهای محمد ذاکری مدیرعامل سابق  و  علیرضا رنجبر سرپرست این شرکت قدردانی شد.

عبدی نخستین بانوی صنعت برق کشور است که از سوی مدیرعامل شرکت توانیر به این سمت منصوب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در این آیین گفت: استان هرمزگان به لحاظ شرایط خاص اقلیمی وضعیف متفاوتی با سایر استانها در بخش های تولید، انتقال و توزیع برق دارد. در بخش تولید توانستیم نیروگاههای خود را همگام با نیروگاههای روز دنیا تجهیز نماییم. در بخشهای انتقال و توزیع و بویژه در تلفات و مدیریت پیک برق اقدامات قابل توجهی در استان هرمزگان انجام شده است.

همایون حائری افزود: کاهش مصرف در پیک بار و کاهش تلفات انرژی از اقدامات مهم شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان بود.  وی ادامه داد: با تلاش کارکنان شرکتهای توزیع نیروی برق تلفات شبکه برای نخستین بار در کشور تک رقمی شد و به زیر 10 درصد کاهش یافت. در سال گذشته این میزان به 9.8 درصد کاهش یافت که با توجه با شرایط اقتصادی گام مهمی در افزایش بهره وری شبکه بود.

وی اظهار داشت: سال گذشته با مدیریت صحیح مصرف برق در کشور، پیک بار شبکه 3 هزارو 800 مگاوات کاهش یافت که این میزان کاهش معادل صرفه جویی در احداث یک نیروگاه 5 هزار 200 مگاواتی بود. به گفته وی، هدف از مدیریت مصرف علاوه برق حفظ پایداری شبکه ، افزایش رفاه مردم و توسعه اجتماعی است.

معاون وزیر نیرو تصریح کرد: در حال حاضر 360 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف در کشور وجود دارد که 120 هزار کیلومتر آن تبدیل به شبکه کابلی خودنگهدار شده که علاوه بر کاهش تلفات انرژی در زیبا سازی مبلمان شهری تاثیر بسزایی دارد. به گفته مهندس حائری، استان هرمزگان بخاطر قرار گرفتن اکثر مناطق آن در نوار ساحلی دارای آب و هوایی شرجی با رطوبت بسیار بالاست که اجرای شبکه خودنگهدر توانسته ضریب اطمینان شبکه را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: توزیع برق استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳

تین نیوز

​رییس پلیس راهور فراجا از کاهش حدود ۹.۵ درصد جانباختگان حوادث رانندگی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سردار سید تیمور حسینی در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ که صبح امروز در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: امیدوارم که که با همکاری دستگاه های اجرایی بتوانیم شاهد سیر نزولی آمار مصدومان و تلفات حوادث رانندگی باشیم.

حسینی به آمار تلفات تصادفات در ایام نوروز بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی اشاره کرد و افزود: امسال در ایام نوروز در تصادفات جاده ای شاهد کاهش ۱۴.۳ درصدی فوتی ها بودیم و در مجموع تصادفات شهری و جاده ای، ۹.۴ درصد کاهش فوتی داشتیم.

وی وضعیت فوتی های حوادث جاده ای در میانه دهه ۸۰ را بسیار نامناسب توصیف کرد و گفت: با اقدامات جامع از سوی دستگاه های اجرایی در زمینه راه ها، وسایل نقلیه و قوانین و مقررات شاهد کاهش فوتی های جاده ای تا سال های ۹۵ و ۹۶ بودیم اما مجددا وضعیت به شرایط قبل برگشت و متاسفانه در سال گذشته نیز تلفات جاده ای از مرز ۲۰ هزار نفر در سال گذشت.

رئیس پلیس راهور فراجا افزایش نرخ جرایم رانندگی را در بهبود عملکرد و رفتارهای ترافیکی کاربران موثر ارزیابی کرد و گفت: مولفه های موثر در کاهش حوادث، مصدومیت ها و تلفات را شناسایی کرده و می دانیم که چه اقدامی باید در حوزه های مختلف از جمله راه ها، وسایل نقلیه و عامل انسانی انجام دهیم.

وی با تاکید بر نقش عامل انسانی در وقوع حوادث، گفت: تمام تلاش ما باید این باشد که از وقوع حوادث و سوانح پیشگیری کنیم تا فشار کاری نظام سلامت و دستگاه قضایی و نهادهای حمایتی، افزایش پیدا نکند.

حسینی با اشاره به مصدومیت سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر در حوادث رانندگی، خاطرنشان کرد: در حالت خوش بینانه، ۱۰ درصد از این مصدومان، معلول و ناتوان می شوند که بار سنگینی به نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهزیستی وارد می کند. بنابراین باید اشتراک عمل و هم اندیشی برای اصلاح رفتار کاربران و عامل انسانی در تصادفات وجود داشته باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا از آب و هوا، غذا، بهداشت و سلامت، سرپناه و ارتباطات به عنوان نیازهای اساسی هر فرد یاد کرد و گفت: همکاری پلیس راهور و وزارت بهداشت می تواند در تامین سلامت مردم موثر باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • انجام بیش از ۳۳۱ هزار آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب استان یزد
  • افتتاح شبکه بازچرخانی آب یک شرکت خودرویی
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند