Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مطهری گفت: یک مدیر انقلابی باید مواظبت کند که رعایت حجاب و عفاف گرچه یک شرع است دستور قانونی نیز هست یعنی اگر مدیری این فعلی که باید برای تذکر برای پوشش انجام دهد، ترک کند فعل حرام انجام داده و باید از لحاظ قانونی پاسخگو باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد مطهری دبیر ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر در گفتگو با راه آرمان، با اشاره به اینکه امروز 21 تیر ماه مصادف با عفاف و حجاب است،  اظهار کرد: در چنین روزی در سال 1315 رضا شاه به دنبال کشف حجاب و برداشت حجاب از روی سر زنان ایرانی بود، بدین جهت مردم متدین مشهد مقدس در مسجد گوهر به جهت اعتراض به عمل رضا شاه تجمع و اعلام برائت کردند، عمال رضا شاه نیز ریختند تعداد زیادی از مردم را مجروح و شهید کردند  آنان به زور دنبال برداشت حجاب از سر زنان ایرانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خداوند در قرآن بارها به همین مسئله پوشش اشاره کرده است نظام جمهوری اسلامی نیز به دنبال این است که این پوشش و حجاب را که میراثی است که از گذشتگان به ما رسیده است را حفظ کند.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر افزود: در این راستا چندین مصوبه نیز به کلیه ادارات و ارگانها دررابطه با حجاب و عفاف کارمندان و مراجعه کنندگان ابلاغ می شود و همه 26 دستگاه، متولی رعایت بحث حجاب هستند که کارمندان در اولویت اول و مراجعه کننده ها در اولویت بعدی قراردارند.

سردار مطهری عنوان کرد: امسال در هفته حجاب و عفاف این نامه نیز به کلیه مدیران شمال و جنوب استان داده شد حتی به داروخانه ها که متوجه شدیم متاسفانه از پوشش خوبی برخوردار نیستند.

وی تصریح کرد: یک مدیر انقلابی باید مواظبت کند که رعایت حجاب و عفاف گرچه یک شرع است دستور قانونی نیز هست یعنی اگر مدیری این فعلی که باید برای تذکر برای پوشش انجام دهدترک کند فعل حرام انجام داده و باید از لحاظ قانونی پاسخگو باشد.

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به اینکه این امر حجاب و عفاف  را معاونت اجتماعی استانداری در ادارات دنبال می کند، اذعان کرد: وضعیت جامعه ما زمانی خوب خواهد شد که ادارات و مدیران ما بخواهند واین وضعیت در جامعه حل خواهد شد و مدیران انقلابی و اسلامی باید  دلسوزانه این امر را دنبال کنند.

سردار مطهری خاطرنشان کرد: به مناسبت امروز تعدادی از همکاران ستاد احیا در گلزار شهدا برسر مزار «شهید حاج قاسم سلیمانی» حضور یافتند و به خانم های محجبه یک شاخه گل رز تقدیم کردند که هدف از این امر این بود که خانم های ما بدانند که خون شهدا چه ارزشی دارد و سعی کنیم با بدحجابی و پوشش بد پا روی خونشان نگذاریم.

وی گفت: به نظر من کلیه ادارات و ارگان ها نباید به خانم های بدحجاب و بدون پوشش اسلامی پاسخگو باشند و اگر چنین کنند باید از نظرقانونی پاسخگوی دستگاه متولی باشند، زیرا مدیران چنین دستگاه هایی خود دچار مشکل هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است

دریافت 924 KB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طحان نظیف گفت: برخی ایرادات سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است و انشاالله تا روزهای آینده جمع بندی و ارسال نظر را خواهیم داشت.

کد خبر 849316 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان زنان

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • لزوم بازتعریف نقش دولت در همگرایی نخبگان
  • ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • تجمع مردم اصفهان در حمایت از طرح عفاف و حجاب