Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جعفری روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد استانی پیشگیری از گسترش ویروس کرونا در جمع خبرنگاران افزود: ابلاغیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی که در اختیار ادارات، مشاغل و صنوف قرار گرفته  باید رعایت شود.
وی ادامه داد: در مشهد اکیپ‌های بازرسی متشکل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، استانداری خراسان‌رضوی، دادستانی مشهد و نمایندگان مشاغل مختلف به صورت سرزده از ادارات و صنوف بازرسی انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: طبق گزارش بازرسان، ادارات و صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند قدردانی می‌شوند اما با ادارات و صنوف متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

جعفری با تاکید بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک تاکید کرد: همکاری شهروندان در این خصوص و در ابعاد مختلف باید ادامه داشته باشد و سبک زندگی مردم باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی باشد.
وی اضافه کرد: هر گونه تجمع در ابعاد مختلف غیر قانونی است و مردم باید رعایت کنند، محدودیت‌های قبلی به قوت خود پا بر جاست و برگزاری مراسم شادی، جشن و جشنواره و نیز عزاداری‌ها ممنوع است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌ رضوی گفت: کماکان مشهد و خراسان رضوی در وضعیت قرمز و هشدار قرار دارد و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی منحنی شیوع این بیماری رو به پایین باشد و در آینده شاهد وضعیت طبیعی‌تری باشیم.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۵۲ هزار و ۷۲۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و این بیماری تاکنون جان ۱۲ هزار و ۴۴۷ تن را در کشورمان گرفته است.
همچنین تاکنون ۲۱۵ هزار و ۱۵ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
 

برچسب‌ها ماسک ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماسک ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ماسک ویروس کرونا مشهد استانداری خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پروتکل های بهداشتی استانداری خراسان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی صداوسیما محسن نصرپور اظهار کرد: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صداوسیمای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

نصرپور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم در ضبط مناظرات نامزدها و برنامه‌های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی و کاظم معتمدی فر دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابی مشهد و کلات، از ابتکار صداوسیما برای اجرای عدالت رسانه‌ای بین کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و گفتند این کار نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های تبلیغات کاندیداها و شنیده شدن برنامه‌های آنها توسط مخاطبان داشته است.

کد خبر 747980

دیگر خبرها

  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند