Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم‌سینمایی «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی و تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی، مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

تدوین «چپ، راست» که به موازات فیلمبرداری آن، توسط میثم مولایی آغاز شده بود، به پایان رسیده و به تازگی حسین ابوالصدق کار صداگذاری این اثر را پیش گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسیقی «چپ، راست» را امیر توسلی می‌سازد و با اتمام مراحل ساخت موسیقی و صداگذاری، ظرف چند هفته آینده فیلم آماده نمایش می‌شود.

در «چپ، راست» رامبد جوان، پیمان قاسمخانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی، سروش صحت، ستاره اسکندری، مونا فرجاد، تینو صالحی و محمدرضا مالکی ایفای نقش می‌کنند.

دیگر عوامل این فیلم‌سینمایی عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح‌صحنه و لباس، سیامک احصایی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: پوپک مظفری، مدیرتولید: مجید کریمی، طراح گریم، عظیم فراین، عکاس: محمدمهدی دلخواسته، مشاور رسانه: ملیکا راد.

کد خبر 4971096 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید کریمی ستاره اسکندری ویشکا آسایش پیمان قاسمخانی سارا بهرامی حامد محمدی سیامک احصایی رامبد جوان مونا فرجاد سروش صحت فیلم چپ راست فیلم سینمایی تئاتر ایران ویروس کرونا موسیقی ایرانی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سیروس گرجستانی سازمان صداوسیما سینمای مستند درگذشت چهره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

ظاهرا مجوز فعالیت دوباره یحیی گل‌محمدی تا انتهای لیگ بیست‌وسوم صادر نمی‌شود.

طرفداری | ممکن است یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده سکان هدایت تراکتور را در دست بگیرد.

یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • «مصلحت» و «استشهادی برای خدا» سینمایی‌های سیما در تعطیلات پایان هفته
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد