Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیدپوشان ۱۲ سال است که هیچ جامی را کسب نکرده اند، اما مورینیو اعتقاد دارد که بالاخره این طلسم را می شکند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام در تازه‌ترین صحبت‌های خود اذعان کرده است که پیش از ترک این تیم حتماً با آن‌ها قهرمانی را تجربه خواهد کرد. این سرمربی پرتغالی در ماه نوامبر گذشته طی قراردادی سه ساله به تاتنهام پیوست و جایگزین مائورتسیو پوچتینو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب قهرمانی فصل قبل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در حال حاضر شرایط خوبی در لیگ برتر انگلستان ندارد و پس از قهرمانی در لیگ کاپ سال ۲۰۰۸، دیگر هیچ عنوان قهرمانی کسب نکرده و در سال جاری نیز این طلسم شکسته نشد.

مورینیو با استناد بر فرصتی که لیورپول به کلوپ داد و نتایجی که مربی آلمانی با این تیم کسب کرد، اظهار کرد: چند سال طول کشید تا یورگن کلوپ را به تیم امروزش تبدیل کند؟ چهار سال!

او بهترین‌های دنیا را به خدمت گرفت. سرمربی تاتنهام، افزود: من در حال حاضر تمرکز خود را بر روی قرارداد سه ساله خودم گذاشته ام. باور دارم که در طی این بازه زمانی می‌توانیم عنوان قهرمانی هم کسب کنیم. وی در پایان افزود: من خوشبین هستم و برای همین است که از روز اول خیلی جدی کار خود را آغاز کردم. به این خاطر که باور دارم می‌توانیم تغییرات لازم را در ترکیب به وجود بیاوریم و بدون هزینه‌های هنگفت مثل سال قبل به هدف خود برسیم.

تاتنهام که از رقابت‌های مختلف حذف شده، در حال حاضر تنها در لیگ انگلستان حضور دارد و شرایط آن‌ها در لیگ برتر نیز مساعد نیست، به طوری که شاگردان مورینیو با ۴۹ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند.

کد خبر 433114

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ژوزه مورینیو فوتبال اروپا لیگ برتر جزیره انگلیس تاتنهام شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد

سال گذشته در وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی، نورالدین تورسینوف قزاق سهمیه المپیک 2024 گرفت و ناصر علیزاده و سایر آسیایی ها از سهمیه محروم شدند.

به گزارش طرفداری، ناصر علیزاده در مسابقات قهرمانی آسیا طلا گرفت اما برای کسب سهمیه، ایران علیرضا مهمدی جوان را به میدان فرستاد و این جوان که سال قبل در 82 کیلو نایب قهرمان جهان شده بود، توانست با پیروزی برابر حریف قدرتمند ازبکستانی یعنی بردیموراتوف به المپیک برسد. این کشتی گیر ازبک در مسابقات جهانی سال قبل بهترین آسیایی بود که هر چند مثل تورسینوف به سهمیه المپیک نرسید، اما برابر علی چنگیز ترک که قهرمان مسابقات شد، بازنده شد.

بردیموراتوف در بازیهای آسیایی سال قبل هم موفق شده بود با برتری برابر ناصر علیزاده در دیدار فینال، قهرمان آن مسابقات شود. او در آن مسابقات ناصر علیزاده را 7-4 شکست داد.

به عبارتی علیرضا مهمدی برابر کشتی گیری برنده شد که سال قبل در مسابقات جهانی برابر قهرمان جهان تنها 3-3 باخته و برد مهمدی یک پیروزی عالی و روحیه بخش است. قطعا در مسابقات جهانی کشتی تنها 4-3 نفر در سطح این کشتی گیر ازبک و بالاتر از او هستند و می توانیم امیدوار باشیم که مهمدی بعد از صعود به وزن 87 کیلوی مسابقات المپیک هم مدعی کسب عنوان قهرمانی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد