Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:49:06 GMT

«دانش‌نامه مصور نوجوانان» در کتابفروشی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۰۸۶

«دانش‌نامه مصور نوجوانان» در کتابفروشی‌ها

مجموعه‌ کتاب «آن زیر چیست؟»، در قالب دانش‌نامه‌های تصویری برای نوجوانان منتشر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل روابط‌ عمومی و امور بین‌المللی کانون، «سرک کشیدن زیر پوست»، «سرک کشیدن زیر پوست زمین»، «سرک کشیدن زیر پوست خودرو» و «سرک کشیدن زیر پوست شهر» عنوان‌های این کتاب‌ها نوشته کارن لاتچانا کِنی و اِستر پورتر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانش‌نامه‌های تصویری را اِستیوون وود و آندره لوزانو تصویرگری کرده‌اند و امیر طاهری ترجمه‌ مجموعه را بر عهده داشته است.

در معرفی این مجموعه عنوان شده است: کتاب «زیر پوست» به فیزیولوژی بدن انسان می‌پردازد و اطلاعات مناسبی از دستگاه‌های مختلف بدن در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد، «زیر پوست زمین» به لایه‌ها و طبقات و همه بخش‌های درونی و طبیعی زمین می‌پردازد و «زیر پوست خودرو» نوجوانان را با مکانیک و نحوه کار قطعه‌ها و بخش‌های داخل خودرو آشنا می‌کند.

همچنین «زیر پوست شهر» آن بخشی از زیرِ زمین را که به دست انسان ساخته شده است را مانند تونل‌ها، مترو و... مورد توجه قرار می‌دهد.

بر همین اساس سه عنوان از این مجموعه به چاپ چهارم و کتاب «سرک کشیدن زیر پوست خودرو» به چاپ سوم رسیده است.

این مجموعه با رعایت کامل قوانین بین‌المللی نشر (کپی‌رایت) و اجازه‌ی رسمی انتشارات capstone از آمریکا به چاپ رسیده است.

هر یک از کتاب‌های این مجموعه ۳۲ صفحه دارد و برای گروه سنی ۱۲+ (نونگاه) و با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه از سوی کانون پرورش فکری منتشر شده است، همچنین کتاب «سرک کشیدن زیر پوست شهر» ۱۱هزار تومان و سه عنوان دیگر ۱۳هزار تومان قیمت دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند این مجموعه را از فروشگاه‌های محصولات فرهنگی و ‌فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور تهیه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط انتشارات دال و با همکاری مؤسسۀ شمیم برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی،‌ مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آنها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228148 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • «قرآن مجید»کتاب خدا مهجور نماند
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • سفری تصویری به «سرزمین مقدس»
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد