Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:14:25 GMT

دستگیری عاملان قدرت‌نمایی فضای مجازی در بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۰۸۹

دستگیری عاملان قدرت‌نمایی فضای مجازی در بهشهر

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان"بهشهر" از دستگیری عاملان خشونت و قدرت نمایی برای شهروندان در اجرای طرح امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد.

بر اساس گزارش پلیس، حسن عنایتی گنجی، گفت: به دنبال انتشار کلیپ و تصاویری از خشونت طلبی و قدرت نمایی تعدادی اراذل و اوباش در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: از آنجایی که این اقدام موجب رعب و وحشت شهروندان شده بود اقدامات اطلاعاتی را برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز کردند.

عنایتی، خاطرنشان پس از بررسی های فنی، ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه متهمان شده و در عملیاتی غافلگیرانه 5 نفر از این افراد را دستگیر کردند.

وی با بیان این که متهمان در تحقیقات مقدماتی هدفشان از این اقدام مجرمانه را جلب توجه و خودنمایی اعلام کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی بهشهر در پایان، تصریح کرد: مقابله قاطعانه با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی از مطالبات شهروندان و آحاد جامعه است و در راستای ارتقاء احساس امنیت جامعه پلیس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کلاله استان گلستان از شناسایی و دستگیری عوامل اصلی ربایش کودک کلاله‌ای خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدجواد میردوستی با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آن‌ها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جزء افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت میزان، یسنا کودک کلاله‌ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جست‌وجو روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام