Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:50:45 GMT

بهره برداری ۳ مجموعه ورزشی بانوان در همدان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۳۸۵

بهره برداری ۳ مجموعه ورزشی بانوان در همدان

جهانشیر گفت: اداره ورزش و جوانان استان همدان موفق شد سال گذشته ۹۰ خانه ورزش را تجهیز کند امسال نیز تجهیز و بهره برداری از ۱۰۰۰ خانه ورزش را در مناطق کم برخوردار استان در دستور کار خود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در همدان،«محسن جهانشیر»، امروز (شنبه، 21 تیرماه) همزمان با اولین روز از هفته عفاف و حجاب در آئین تقدیر از بانوان ورزشکار مججبه همدان گفت: در بسیاری از مواقع برای دست یابی به اهداف والای انقلاب و نظام باید از جان و آبروی خود گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه عدم حضور بانوان و افراد محجبه در فضای جامعه زمینه را برای هرگونه اتفاق ناگوار فراهم می‌کند افزود: در حال حاضر فضای استان یک فضای کاملا مهیا برای فعالیت ورزشی بانوان است.

جهانشیر ادامه داد: باید پذیرفت که امروز هریک از ما در هر پست و جایگاهی نیازمند عزم و تلاش مضاعفی برای ارتقاء حوزه ورزش و فرهنگ استان و تعالی نظام و انقلاب هستیم.

وی با اشاره به اینکه همدان از استان‌های معدود کشور در حوزه فعالیت‌های ورزش است ابراز کرد: در هریک از 8 شهرستان استان همدان، بدون هیچ استثناء یک مجموعه و پروژه ورزشی مختص بانوان است که برخی کاملا تکمیل شده و برخی در حال تکمیل است.

این مقام مسئول ابراز کرد: ملایر جزء نخستترین شهرستان‌هایی است که پروژه ورزشی بانوان آن در سال‌های 93- 94 تکمیل و به بهره‌برداری رسید، مجموعه‌های ورزشی سایر شهرستان‌های استان نیز در حال تکمیل است.

جهانشیر گفت: مجموعه ورزشی بانوان سه شهرستان اسدآباد، کبودرآهنگ و نهاوند نیز تا پایان سال 99 وارد چرخه بهره برداری خواهند شد، باید گفت که استان همدان با وجود تمام کمبودها در زیر ساخت‌ها و محدودیت در زمان توانسته فضای ورزشی مناسبی را برای هم استانی‌های خود فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه ادامه مسیر فعالیت‌های فرهنگی وظیفه ذاتی ماست اظهار کرد: کم نیستند ورزشکارانی در استان که حافظ قرآن، حافظ نهج‌البلاغه وصحیفه‌سجادیه هستند لذا باید تلاش کرد تا ورزش به همراه ارزش نمود یابد.

جهانشیر با بیان اینکه ورزش همراه با ارزش قابل نمود است ادامه داد: اگر نام ورزشکارانی همچون تختی، پوریای ولی و ورزشکاران با اخلاق دیگری در تاریخ کشور ما و حتی تاریخ بشریت ماندگار شده است به علت مرام و منش پهلوانی آنها و اقدامات نیکویی بوده است که از خود به یادگار گذاشته اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه بعد پهلوانی به بعد قهرمانی ثبات می‌دهد گفت: در امر ورزش، منش و بعد پهلوانی مهم است چرا که بعد قهرمانی پس از یک مدت شاید دیگر پر‌رنگ به نظر نرسد.

جهانشیر با بیان اینکه باید بهترین‌ها را برای رسیدن به اهداف خود به کار بندیم افزود: این مجموعه برای خدمت رسانی بهتر در مناطق محروم و آسیب دیده و کم برخوردار به دنبال استفاده از ظرفیت‌هایی است که در این مناطق مورد غفلت قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات ورزش و جوانان استان در جهت ترویج فرهنگ ورزش در میان مردم، «ساخت خانه‌های ورزش » در روستاهاست، راه اندازی خانه‌های ورزش روستایی ، خدمتی دیگر در جهت توسعه ورزش و ایجاد عدالت در روستاهاست.

این مقام مسئول ادامه داد: در این طرح، هر کس که بتواند 80 متر زمین (مدرسه، حسینیه، منزل شخصی و ..) را با مالکیت شخصی خود تأمین کند، اداره ورزش و جوانان تجهیزات لازم را در اختیار آنان قرار خواهد داد.

جهانشیر ابراز کرد: این مجموعه موفق شد سال گذشته 90 خانه ورزش را تجهیز کند امسال نیز تجهیز و بهره برداری از 1000 خانه ورزش را در مناطق کم برخوردار استان در دستور کار خود دارد که در 2 الی 3 بازه زمانی در مناسبت‌های مختلف انجام خواهد گرفت.

وی یادآور شد: این مجموعه در دهه کرامت نیز از تعدادی از بانوان محجبه قرآنی تقدیر به عمل آورد.

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان همدان ورزش و جوانان استان ورزشی بانوان خانه ورزش استان همدان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد