Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی اینستاگرامی از برگزاری جلسه‌ای در وزارت بهداشت برای وضعیت و زمان برگزاری آزمون‌های سراسری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی اینستاگرامی از برگزاری جلسه عصر امروز در وزارت بهداشت برای وضعیت و زمان برگزاری آزمون‌های سراسری با حضور مسئولان آموزش عالی کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام اینستاگرامی سعید نمکی وزیر بهداشت به شرح زیر است:

برگزاری جلسه‌ای پیرامون جلسه‌ای عصر امروز در وزارت بهداشت میزبان وزیر محترم علوم و مسئولان سازمان سنجش هستم تا سریعا درباره وضعیت و زمان برگزاری آزمون‌های سراسری تصمیم‌گیری کنیم.

دغدغه‌ها و نگرانی داوطلبان عزیز را شنیدم و امیدوارم نتیجه این جلسه باعث برطرف شدن اضطراب و نگرانی چند ماهه این عزیزان شود.

قطعا سلامت مردم عزیز مهمترین اولویت تمام تصمیمات ما در وزارت بهداشت است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت اینستاگرام سعید نمکی بهداشت وزارت بهداشت وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور

رییس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.   عبدالرسول پورعباس، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.   معاون وزیر علوم بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • محرومیت یک تا ۱۰ سال از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف کنکور
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری