Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با وجود اینکه مشکلی از بابت بستری بیماران در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی وجود ندارد اما همکاری همگانی برای خروج از وضعیت قرمز ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، علیار راستگو ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید مراغه با اشاره به ضرورت همکاری مردم استان در کاهش آمار ابتلا به کرونا، اظهار داشت: با وجود اینکه مشکلی از بابت بستری بیماران در بیمارستان‌های آذربایجان شرقی وجود ندارد اما همکاری همگانی برای خروج از وضعیت قرمز ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کادر درمانی در بیمارستان‌های استان به صورت شبانه روزی برای درمان بیماران بستری شده تلاش می‌کنند و باید مردم جهت جلوگیری از ابتلا به کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

راستگو در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه مراغه در آذربایجان شرقی، تصریح کرد: مراغه دارای پتانسیل زیادی در حوزه‌های مختلف بوده و باهمدلی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در شهرستان می‌توان زمینه را برای توسعه این شهرستان فراهم کرد.

آخرین آمار کرونا در کشور|فوت 188 نفر در 24 ساعت گذشتهجانباختن 133 مددجو در مراکز بهزیستی به دلیل ویروس کرونا / افزایش یارانه نگهداری معلولان در مراکززنگ خطر شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است

معاون سیاسی امنیتی استاندارآذربایجان شرقی با اشاره به وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی درشهرستان ها، اظهارکرد: وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی و با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی در جامعه، تداوم خدمت رسانی به مردم است.

وی اضافه کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز باید همانند روزهای ابتدایی دولت در اجرای طرح‌ها وخدمات رسانی تلاش و اهتمام داشته باشند.

علیار راستگو با تقدیر از عملکرد حمید شکری فرماندار سابق این شهرستان، گفت: وی در مدت خدمت خود در این شهرستان تلاش‌های مناسبی برای خدمت رسانی به مردم منطقه داشته لیکن به دلیل رسیدن به زمان بازنشستگی، بهره مندی بیشتر از وجود این فرماندار تلاشگر ممکن و میسر نشد.

انتهای پیام /124/ ع

R7887/P1494/S6,47/CT11 بیشتر بخوانید... شرح حالی برای عبدالقادر مراغی/ از مراغه تا هرات مراغه کانون تولید‌ ارز دیجیتال غیرقانونی شده ‌/ طلب ۷۵ میلیاردی شرکت ‌برق آذربایجان‌شرقی از مشترکان برخورد شدید قضایی با عاملان هتک حرمت به شهدای گمنام مراغه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه های اجرایی ابتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رئیس دانشگاه مراغه گفت: به منظور ایجاد و گسترش همکاری‏‌های آموزشی، پژوهشی، عمرانی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش‏ بنیان، تفاهم نامه  مشترک همکاری دانشگاه مراغه با شرکت صنعتی فولاد ماهان تبریز منعقد شده است.

محمد زادشکوریان افزود: استانداردسازی و سرمایه گذاری در تولید و توسعه محصولات دانش بنیان با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرفین اعم از فنّی، تولیدی، نیروی انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص از دیگر اهداف این تفاهم نامه صنعتی و آموزشی است.

وی اضافه کرد: بهره‏ مندی از توانمندی‏‌های نیروی انسانی، دانش فنّی، تجهیزات و امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی به منظور حل معضلات و چالش های صنعت فولاد در اولویت برنامه‌های دانشگاه مراغه و این شرکت خواهد بود.

به گفته رئیس دانشگاه مراغه، ایجاد زمینه برای کارآموزی دانشجویان و فرصت مطالعاتی اساتید در این تفاهم نامه آمده است.

در دانشگاه مراغه ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • استمرار حل و فصل مسائل مرزی آذربایجان و ارمنستان لازمه ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه