Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:10:50 GMT

تغییر ساعت کاری در ادارات لرستان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۱۷۳۴

تغییر ساعت کاری در ادارات لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، با عنایت به پیشنهاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مدیرکل مدیریت بحران مبنی بر کاهش ساعت کار ادارات استان، بدین وسیله ساعات کار کلیه ادارات، شرکت‌های دولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر مؤسسات عمومی غیر دولتی استان از تاریخ ۲۱ تیرماه لغایت ۳۱ مرداد به شرح زیر اعلام می‌گردد:

۱- روزهای شنبه لغایت پنجشنبه از ساعت ۷:۱۵ الی ۱۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲- ساعات کار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و آتش نشانی به روال گذشته خواهد بود و مشمول این مصوبه نمی‌شود.

۳- مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند ترتیبی اتخاذ نمایند پس از پایان ساعات کار اداری نسبت به صرفه جویی در مصرف برق نظارت داشته و کلیه دستگاه‌ها تجهیزات و سیستم سرمایشی و روشنایی را خاموش نمایند.

۴- شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور کنترل و نظارت بر مصرف برق توسط ادارات و سازمانها در دوره زمانی فوق‌الذکر موظف است گروه‌هایی را تشکیل و نتیجه را هر ۱۵ روز به استاندار محترم گزارش نمایند.

۵- با اعلام شرکت توزیع برق و استان مبنی بر پایداری شبکه و تأمین برق مورد نیاز این مصوبه لغو می‌گردد.

کد خبر 4971224

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری لرستان تغییر ساعت کاری شرکت توزیع برق لرستان ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  این شبکه رادیویی در آستانه سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم با راه‌اندازی پویش قدردانی از معلم در برنامه «زنگ انشا» به استقبال روز معلم می‌رود.

برنامه «زنگ انشا» که به انشا نویسی و انشا خوانی دانش آموزان اختصاص دارد، به مناسبت فرا رسیدن هفته معلم از دانش آموزان کل کشور دعوت می‌کند در پویش قدردانی از معلم شرکت نمایند و با نوشتن انشا از معلم خود قدردانی نمایند.

علاقه‌مندانی که دوست دارند انشای آنها به گوش معلمشان برسد، می‌توانند فایل صوتی خوانش انشای خود را به آدرس @radiosabaFM ۱۰۵۵ ارسال نمایند.

انشا‌های ارسالی دانش آموزان در برنامه «زنگ انشا» تقدیم معلمشان می‌شود.

زنگ انشا شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ به تهیه کنندگی محبوبه برزگر از رادیو صبا پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • چه کشور‌هایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • چه کشورهایی در سال ۲۰۲۴ هفته کاری چهار روزه دارند؟
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟