Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه گل ریحان با اشاره به نشست سازنده خود با مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز گفت: حمایت های متولی اول ورزش استان قوت قلبی برای این باشگاه در ادامه مسابقات لیگ یک است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رضا رضایی اظهار کرد: با توجه به تحولات باشگاه گل ریحان و برخی حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر نشستی مشترک با مدیرکل ورزش وجوانان استان داشتیم ودر خصوص شرایط باشگاه و نحوه فعالیت در استان البرز بحث وتبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خروجی این نشست می تواند به این باشگاه در ادامه فصل کمک شایانی کند گفت: رویکرد اداره کل ورزش وجوانان استان و شخص آقای دکتر غفرانی بسیار سازنده است و قطعا با این رویکرد باشگاه گل ریحان با انگیزه و توانی دوچندان برای فعالیت در ورزش البرز و سرمایه گذاری بر روی جوانان و نوجوانان گام خواهد برداشت.

مدیرعامل باشگاه گل ریحان البرز با اشاره به میزبانی بازی های خانگی تا پایان فصل گفت: با همراهی مسئولان ورزش استان شرایط برای رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و انجام بدون مشکل بازی های خانگی مهیا شده است و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد.

رضایی با اشاره به حواشی روزهای اخیر این باشگاه در خصوص تغییرات کادرفنی گفت: باشگاه به این جمع بندی رسید تا برای ادامه بازیها تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کند و انتخاب میثم منیعی نیز با بررسی همه جانبه صورت گرفت و توقع داریم به این تصمیم باشگاه از سوی رسانه ها و اهالی فوتبال احترام گذاشته شود.

وی با تاکید براینکه باشگاه گل ریحان به دنبال تعامل و هم افزایی با مجموعه استان البرز است گفت: این تیم متعلق به البرز است و نفع هرگونه حمایت و پشتیبانی از باشگاه گل ریحان در نهایت به سود جوانان این شهر خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز لیگ یک گل ریحان باشگاه گل ریحان استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • دن اشورث از نیوکاسل به دادگاه حکمیت ورزش شکایت می‌کند
  • نشستی دربارۀ ابن‌سینا و مکتب فلسفی اصفهان
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود