Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب بهاءالدینی ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان سیرجان گفت: با توجه به افزایش آمار بیماران کرونا در شهرستان و به منظور جلوگیری از پیشرفت و کنترل این بیماری ستاد کرونای شهرستان تشکیل جلسه داد و تصمیماتی گرفته شد که بر این اساس برگزاری هر گونه مراسم جشن عروسی و ترحیم در تالارهای پذیرایی، خانه باغ و منزل ممنوع است و برگزارکنندگان مراسم‌های عروسی در خانه باغ‌ها را از طریق مراجع قضائی مورد پیگرد قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: سالن‌های آرایشی و زیبایی زنانه را نیز ملزم کردیم که از پذیرش عروس خوددای کنند در غیر این صورت به مدت دو ماه پلمب و تعطیل می‌شوند.

وی همچنین در مورد ادامه فعالیت مجتمع‌های آموزشی گفت: فعالیت آموزشگاه‌ها و زبانسرا ها باید متوقف یا به صورت محدود باشد.

بهاالدینی گفت: در این جلسه مصوب شد که شهرداری اماکن تفریحی، پارک‌ها و بوستان‌ها را تعطیل کند.

سرپرست فرمانداری سیرجان افزود: با توجه به ازدحام مردم در بازار و مراکز خرید اتاق اصناف را موظف کردیم تا ساعت کاری پاساژها، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و بازار را با طرحی مناسب کاهش دهد و همچنین در این جلسه تاکید شد اداره کار شهرستان سیرجان خصوصاً بر سرویس ایاب و ذهاب پرسنل و کارگران معادن نظارت بیشتری اعمال کند و سرویس‌ها را بر انجام رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملزم کند.

سرپرست فرمانداری سیرجان گفت: به منظور کنترل بیماری در شهرستان به ستاد کرونا استان پیشنهاد دادیم که فعالیت ادارات و نهادهای شهرستان با فعالیت نیمی از پرسنل انجام پذیرد و همچنین پیشنهاد کاهش ساعت کاری ادارات بانک‌ها و نهادها را به ستاد کرونای استان ارائه دادیم.

فرماندار ویژه سیرجان در پایان از مردم سیرجان خواست که بارعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک مدافعان سلامت را یاری نمایند

کد خبر 4971263

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری سیرجان ویروس کرونا جشن عروسی ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد ستاد مقابله با کرونا بیرجند سیستان و بلوچستان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۱۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد

علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پرواز‌های این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی از عدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران