Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: بنیاد تخصصی حضرت امام(ره) در استان مرکزی راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در جلسه گام دوم کنگره ملی شهدای استان مرکزی با اشاره به اقدام بزرگی که در راستای برگزاری این کنگره انجام شد اظهار داشت: کار با عظمت کنگره در سایه همکاری و همدلی انجام شد و این باید در برنامه‌های آینده الگو باشد، چراکه بیش از دوسال تمام  مجموعه‌های فرهنگی و مسئولین ارشد استان درگیر برگزاری کنگره بودند و همکاری مستمر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کنگره در آینده نزدیک با حضور تمام کارگروه‌ها، اجلاسیه‌ها و کمیته‌ها در دستور کار قرار دارد و بخش بزرگی از دستاوردها به نمایش گذاشته خواهد شد که البته رسانه‌ها در طی این چند سال همکاری و همیاری خوبی با ستاد کنگره داشتند که قابل تقدیر است اما باید توجه کنیم کار کنگره تمام نشده و رسانه‌ها مانند گذشته به همکاری و هم‌یاری خود ادامه دهند.

کریمی ادامه داد: دستاوردهای کنگره شهدای استان تا سال‌های زیادی قابل بهره‌برداری است و ما به گونه ای برنامه‌ریزی کردیم تا تمام دستاوردها و اقدامات کنگره ماندگار باشد و قابلیت استفاده برای آیندگان را داشته باشد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: تشکیل بنیاد تخصصی حضرت امام(ره) در دستور کار کنگره شهدای استان است و این یک ضرورت است چراکه در استان حضرت امام(ره) تاکنون کار درخوری برای معظم له انجام نشده و بنابراین تشکیل بنیاد امام(ره) در استان یک اقدام جدی در این راستا است.

وی ادامه د اد: یکی از بزرگترین دستاوردهای کنگره تکمیل و پیشرفت بیش از 80 درصدی موزه دفاع مقدس استان است که بعد از سال ها توقف امروز این کار در حال تکمیل است و اگر اعتبارات به خوبی تامین میشد این کار تاکنون به اتمام رسیده بود و امیدواریم تامین اعتبارات برای تکمیل این کار بزرگ به موقع انجام شود.

بزرگترین دستاورد کنگره شهدای استان مرکزی محرومیت زدایی بودهجدهمین کنگره شهدای استان مرکزی با محوریت شهدای سلامت در اراک برگزار می‌شوددستاوردهای کنگره ملی شهدای استان مرکزی با زبان هنر و رسانه به جامعه منتقل شود

کریمی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های بزرگی در استان مرکزی وجود دارد و ما امروز باید این هنر را داشته باشیم که از این سرمایه ها به خوبی استفاده کنیم، بنابراین تقویت و ایجاد ارتباط صمیمی با هنرمندان و درگیرکردن آنها با مسائل ارزشی از هنرهای دیگر کنگره بود که در گام دوم این کار در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: یکی از مسائلی که امروز پیش روی ما است گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس است که به عنوان یک ضرورت مهم باید به آن توجه داشته باشیم که ستاد استانی گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس تشکیل شده و برنامه های ابلاغی آن نیز تدوین شده و امروز نیازمند این هستیم این گرامیداشت را همانند کنگره شهدای استان به خوبی برگزار کنیم.

انتهای پیام/711 ع

R7980/P/S6,73/CT11 بیشتر بخوانید... مجموعه کتاب‌های شهدای استان مرکزی با حضور سردار سلامی رونمایی شد‌ تقریر فرمانده کل سپاه در آئین رونمایی از تمبر کنگره ملی شهدای استان مرکزی چه بود؟ + تصویر ۱۳۲ عنوان کتاب در ستاد کنگره شهدای استان مرکزی تدوین شد‌

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای استان مرکزی کنگره شهدای استان دفاع مقدس استان دفاع مقدس حضرت امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح پنجشنبه و با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اولین اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

این اجلاسیه آغازین اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد است.

۱۷ اجلاسیه برای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده است.

کد خبر 6088397

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود