Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@00:39:25 GMT

قدم نخست منچستریونایتد برای خرید سانچو

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۱۳۱

قدم نخست منچستریونایتد برای خرید سانچو

باشگاه فوتبال منچستریونایتد گامی در جهت رسیدن به فوروارد انگلیسی بورسیادورتموند برداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، بورسیادورتموند به خاطر وقوع کرونا و بحران اقتصادی ناشی از آن در ماه های اخیر دچار ضرر مالی شد.

تا جایی که رسانه ها گزارش کردند این باشگاه حدود 45 میلیون یورو ضرر کرده است. در این شرایط معامله ای با منچستریونایتد می تواند تا حدودی ضرر هنگفت زردپوشان را پوشش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام اکسپرس، مدیریت منچستر در جلسه ای که در پایان هفته اخیر برگزار کرد، به بررسی دقیق همه ابعاد خرید احتمالی سانچو از دورتموند پرداخت. اتفاقی که از سوی نشریه اروپایی به عنوان گامی در جهت رسیدن به سانچو عنوان شد.

سران یونایتد با آگاهی از این نکته که دورتموندی ها بابت سانچو 120 میلیون یورو حق ترانسفر مطالبه کرده اند، به ارزیابی پرداختند و راه های تامین این پول کلان را بررسی کردند.

سانچو که سال 2017 به عضو بورسیا درآمد تا تابستان 2022 با آن قرارداد دارد. وی در فصل اخیر بوندس لیگا در 32 بازی 17 گل زد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: سانچو منچستریونایتد بورسیادورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم

اندی کول مهاجم انگلیسی سال های گذشته منچستریونایتد و لیگ برتر انگلیس، تیم منتخب از هم بازی های سابق خود را معرفی کرد. 

دانلود (5.2MB)

دیگر خبرها