Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مشتریان بانک ملی ایران برای شرکت در چهل و یکمین دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز تنها تا پایان مرداد ماه سال جاری فرصت دارند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، این فرصت برای افتتاح حساب و یا تکمیل موجودی در نظر گرفته شده است. حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی و ارزی در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای این دوره از قرعه کشی 793 هزار و 196 فقره جایزه با ارزش بیش از یک هزار و 392 میلیارد ریال به برندگان تخصیص یافته است. 99 فقره کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر یک به ارزش یک میلیارد ریال، 299 فقره کمک هزینه خرید خودرو داخلی هر یک به ارزش 700 میلیون ریال و 1399 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش 200 میلیون ریال بخشی از جوایز این دوره از قرعه کشی است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب،شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۰۶۹ واحدی به ۲,۳۰۴,۴۴۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۴۶۵۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۱۱.۴ میلیارد سهم بود که طی ۳۴۸,۰۶۸ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۷۵,۹۳۷.۷ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۰۹,۵۸۵.۲۱۵ میلیارد ریال شد.

امروز فملی، شبندر و فایرا نمادهای سبز پوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در سوی دیگر نمادهای پارسان، فولاد و کگل از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای فجهان، شگویا و وسپهر بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای آریا، آریان و ساروج نمادهایی هستند که اثر کاهنده بر شاخص کل فرابورس داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • خودرو ، جایزه صرفه جویی در مصرف برق
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی