Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داوود علیمحمدی ظهر شنبه در نشست خبری که در بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار داشت: ۴۷۰ میلیارد تومان هزینه درمان بیمه‌شدگان تامین اجتماعی قم در سال ۹۸ بوده است که در این میان ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش بیمارستان‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی هزینه شده است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان قم گفت: از اواخر بهمن ماه با شیوع بیماری کرونا، بیمارستان امام رضا (ع) نخستین بیمارستان تامین اجتماعی در کشور بود که همه تخت‌هایش را در اختیار بیماران کرونایی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حدود هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان امام رضا (ع) و ۶۱ هزار بیمار در بیمارستان‌های تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی طی سال گذشته بستری شدند.

علیمحمدی ابراز کرد: تعداد مراجعین سرپایی به پزشکان و بیمارستان‌ها در موسسات طرف قرار داد حدود پنج میلیون بار مراجعه و در مراکز سازمان تامین اجتماعی ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار بار مراجعه بوده است.

وی ادامه داد: از پنج هزار و ۱۰۰ بیماری مبتلا به کرونای مراجعه کننده به این بیمارستان تعداد ۵۰۰ بیمار بستری شده‌اند.

علیمحمدی با بیان اینکه ۹۰ درصد هزینه‌های درمان بستری بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های طرف قرارداد توسط این سازمان پرداخت می‌شود گفت: تا پایان بهمن ماه تمامی بدهی به بیمارستان‌های دانشگاهی پرداخت شد و اسفند و فروردین ماه نیز ۶۰ درصد مدارکی که آورده‌اند، پرداخت شده است.

وی گفت: سازمان تامین اجتماعی بر مبنای پولی که از مردم دریافت می‌کند برای آنها خرج می‌کند که برای ساخت مراکز درمانی بر اساس جمعیت سطح بندی لازم انجام می‌گیرد و بر اساس جمعیت استان قم و تعداد بیمارستان‌ها وجود یک بیمارستان تامین اجتماعی کفایت می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم عنوان کرد: خرید دستگاه دیالیز و چندین دستگاه اکسیژن ساز و حتی دستگاه‌های رادیولوژی مراکز درمانی دیجیتال و تمامی دستگاه‌های تصویر برداری و دیجیتال از جمله اقدامات انجام گرفته در زمینه بهبود وسائل درمانی است.

کد خبر 4971162

منبع: مهر

کلیدواژه: قم تامین اجتماعی خدمات درمانی شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام شهرکرد بیرجند ستاد مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: این صندوق در سال گذشته حدود ۵۰۰۰ نفر از دانشجویان دستیاری و دکترای تخصصی را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی (خدمات سابقه و درمان) قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: تعداد ۵ هزار نفر از دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی با پرداخت مبلغ ۴۰۱ میلیارد ریال در قالب تسهیلات، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت، ارج نهادن و قدردانی از زحمات خالصانه دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی، صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سال گذشته، میزبان و پذیرای ۷۲ نفر از دانشجویان متاهل همراه با خانواده‌های خود در مجتمع فرهنگی، آموزشی و تفریحی خزرآباد ساری بودند.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج