Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@20:52:25 GMT

حسان دیاب: استعفا نمی‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۲۴۳۷

ساعت24-نخست‌وزیر لبنان در واکنش به برخی اخبار اخیر اعلام کرد، دولت وی ماندنی است و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات مردم انجام می‌دهد.

 «حسان دیاب» نخست‌وزیر لبنان در پی دیدار با شیخ «عبداللطیف دریان» مفتی اهل سنت لبنان بر عدم استعفای دولت کنونی تأکید کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، دیاب در ادامه افزود، دولت با طرح‌های مختلف مانند تهیه بسته‌های کمکی برای خانواده‌های فقیر، تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد به بخش صنعتی و زراعی و امثال آن تلاش می‌کند از رنج شهروندان لبنانی بکاهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس گفت: با «دوروتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان دیدار و درباره چند موضوع رایزنی کردیم و وی برای کمک به لبنان اعلام آمادگی کرده است.

دیاب درباره مذاکرات با صندوق بین‌المللی پول نیز اعلام کرد: صحبت با صندوق برای اصلاحات مورد درخواست و نیز برنامه‌ای را که باید بر روی آن توافق کنیم، آغاز کرده‌ایم.

«نعیم قاسم» معاون حزب‌الله نیز در واکنش به برخی صحبت‌ها مبنی بر استعفای دولت گفت، تمام حرف و حدیث‌ها درباره کنار رفتن دولت فعلی لبنان تبلیغات رسانه‌ای و سیاسی است که نشان دهنده آرزوهای «دوروتی شیا» سفیر آمریکا و [افرادی] مانند اوست؛ این دولت باقی است و باید فرصت کامل به آن داده شود و از آن حمایت شود؛ آنچه امروز سفیر آمریکا انجام می‌دهد دلیل بر عقب‌‎نشینی تاکتیکی است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام

دریافت 78 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مایکل وهی میلتونگا والش سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: از سفر به قزوین هیجان زده شده‌ام و به طور قطع سفرای دیگری که در این سفر ما را همراهی نکرده‌اند پشیمان خواهند شد و در دیدار با آنها از زیبایی‌های قزوین خواهیم گفت.

وی افزود: قزوین به بناهای تاریخی و طبیعت زیبا و میهمان نوازی معروف است و از اینکه امروز در این شهر هستیم خوشحالیم.

سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هرچند که بین ایران و نیوزلند فاصله بسیار زیادی وجود دارد ولی در کشور نیوزلند ایرانی‌ها به میهمان نوازی و رفتار صمیمی معروف هستند.

کد خبر 6098693

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • حضور سفیر عربستان در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای در اصفهان
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • نتانیاهو در دو راهی سخت آتش‌بس یا استعفا
  • نتانیاهو در دو راهی آتش‌بس یا استعفا
  • هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟