Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم با اشاره به نامه محمود احمدی نژاد به محمد بن سلمان برای خاتمه جنگ در یمن، گفت: این یک امر بدیهی است که جنگ و نزاع بین دو کشور اسلامی عربستان سعودی و یمن باعث شده هر مسلمانی در هر نقطه‌ای از جهان احساس وظیفه کرده و برای خاتمه آن از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

در همین رابطه بخوانید؛

نامه محمود احمدی نژاد به محمد بن سلمان /افشای تلاش پنهانی رئیس جمهور سابق برای میانجیگری

او ادامه داد: قطعا در این میان دولت‌ها، ملت‎‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی ، سازمان‌های مردم نهاد و احزاب هر یک می‌توانند نقش خودشان را ایفا کنند، اما زمانی تلاش آنها نتیجه بخش است که در چهارچوب عرف بین المللی و دیپلماتیک صورت بگیرد، در غیر این‌صورت ممکن است عکس عاید شده و یا اصلا نتیجه‌ای حاصل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظمی اردکانی افزود: نامه نگاری به رهبران یمن، سردمداران عربستان و رئیس سازمان ملل در صورتی که در امتداد سیاست‌ها و تدابیر نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و چنین ماموریتی به صورت عام یا به طور ویژه محول شده باشد یک اقدام پسندیده است؛ اما در صورتی‌ که این اقدام با هدف خاصی انجام شده و بیشتر جنبه مطرح شدن در فضای رسانه‌ای را داشته باشد؛ نمی‌توان اثرگذاری مثبتی را از آن انتظار داشت.

عربستان در برابر مقاومت یمن زانو زده است

وزیر تعاون دولت نهم گفت: علاوه بر این عربستان در برابر مقاومت تاریخ ساز ملت بزرگ یمن به زانو در آمده و به دنبال روزنه‌ای است تا با پیام یا سایر روش‌ها با مقامات رسمی کشورمان ارتباط پیدا کند تا شرایط خروج خود را از این بن بست فراهم کند؛ لذا این عملکرد ممکن است مورد سو استفاده قرار بگیرد؛ از همین رو به نظر می‌رسد که به صواب نزدیک‌تر باشد افرادی که در مقاطعی در موقعیت‌های بالای کشور حضور داشتند و امروز چنین جایگاهی را در اختیار ندارند اگر برای مسائل پیچیده داخلی و بین‌المللی راه‌حلی به ذهنشان می‌رسد با انتقال به مقامات رسمی و استفاده از ظرفیت‌های کشور در صدد رفع آن مشکل بر آیند.

27219

کد خبر 1409018

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود احمدی نژاد انصارالله یمن ایران و عربستان خاورمیانه محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس

منبع: ساعد نیوز

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • عکس احمدی‌نژاد و سعید جلیلی ۲۰ سال قبل
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)