Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، نشست مشترک دکتر محمدعلی امام هادی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با دبیران و اعضای شورای صنفی دانشجویان برگزار شد. 

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: حضور اعضای شورای صنفی دانشجویان در دوران کرونا در کنار ما، دلگرمی و قوت قلبی برای مرتفع شدن بهتر مسائل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظرات اعضای شورای صنفی به عنوان نماینده دانشجویان برای ما بسیار حائز اهمیت است و می خواهم که در همین مسیر در حوزه های مختلف مدیریتی از قبیل مشاوره و روانشناسی، تغذیه، خوابگاه ها و صندوق رفاه، ضمن بررسی و نیازسنجی از دانشجویان، ما را از نظرات دانشجویان بهره مند کنند.

امام هادی همچنین بر اهمیت نقش شورای صنفی دانشگاه در نیازسنجی از حوزه های صنفی رفاهی دانشجویان تاکید کرد و در پاسخ به دبیر کمیته ورزش این شورا مبنی بر برگزاری شورای عالی ورزش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: متأسفانه این مهم از سال ۹۶ تاکنون معوق مانده و ما امیدواریم که با حمایت های ریاست محترم دانشگاه به زودی شاهد برگزاری این جلسه باشیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این نکته که تاکنون کمیته بهداشت و روان شورای صنفی دانشجویان با همکاری دیگر اعضا، نقش موثری در غربالگری شبانه دانشجویان خوابگاهی با مراجعه حضوری به اتاق داشته است، تداوم این موضوع را در هفته های آتی خواستار شد.

در ادامه آرمین سعیدی سوق دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه کاهش ظرفیت دانشجویان ورودی مهر ماه را با هدف تحقق طرح فاصله گذاری اجتماعی در پاییز  پیشنهاد کرد.

برقراری سرویس ایاب و ذهاب برای دانشجویان ساکن کرج، تخصیص دفتر به شورای صنفی در دانشکده ها، بهره گیری از ظرفیت شورا برای ارتباط با سازمان های برون دانشگاهی و... از دیگر موارد مطروحه توسط دبیر مرکزی شورای صنفی دانشجویان بود.

در این جلسه دیگر دبیران و اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنفی-رفاهی خوابگاه ها و دانشکده ها به طرح موارد درخواستی خود از قبیل پیگیری افزایش پهنای باند اینترنت، مرتفع شدن مشکلات گیت های ورود و خروج در خوابگاه ها، پیگیری تخصیص وام های ضروری، تعیین تکلیف و رسیدگی به وضعیت خوابگاه های متأهلین و... پرداختند.

کد خبر 4971293

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای صنفی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشجویان آغاز سال تحصیلی فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی منصور غلامی سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه ها دوره دکتری دانشگاه پیام نور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شورای صنفی دانشجویان اعضای شورای صنفی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

در ادامه خیزش دانشگاههای آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، صدها دانشجو در ایالت‌های مختلف به دست نیروهای پلیس دستگیر شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دانشگاههای آمریکا همچنان صحنه اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است؛ صحنه‌هایی که یادآور جنبش دانشجویی در مخالفت با جنگ ویتنام در دهه هفتاد قرن بیستم است.

شبکه ان بی سی نیوز از جمعیت گسترده معترض در دانشگاه تگزاس در آستین یک روز پس از بازداشت دانشجویان خبر داد.

شبکه سی ان ان نیز خبر داد که پلیس آمریکا حدود 100 دانشجو را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و دهها تن دیگر را در دانشگاه تگزاس در آستین بازداشت کرده است. در دانشگاه اموری در ایالت جورجیا نیز دو استاد دانشگاه بازداشت شدند.

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزهنگرانی امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان آمریکایی

همزمان دانشجویان دانشگاه پنسیلوانیا در حمایت از مردم غزه در محیط دانشگاه اقدام به برپایی چادر و تحصن کردند. نشریه دانشجویی «دیلی پنسیلوانیا» نوشت که دانشجویان تحصن کننده خواستار خروج سرمایه‌گذاری‌های این دانشگاه از فلسطین اشغالی هستند.

در این میان دادستان ایالت جورجیا دانشجویان را همچون دیگر مقامات آمریکایی به «یهودستیزی» متهم کرد و مدعی شد: «هیچ کس از نظر قانونی حق تعطیلی دانشگاهها از طریق چادر زدن و تحصن و تهدیدات ضد یهودی را ندارد».

او با حمایت از سرکوب دانشجویان و بازداشت آن‌ها افزود: «با افتخار در کنار هر دانشگاهی که اقدامات لازم برای حفظ امنیت دانشجویان ایالت را انجام می‌دهد، خواهیم ایستاد».

«گرگ ابت» فرمانده تگزاس نیز روز گذشته گفته بود که باید تمامی دانشجویان ضد اسرائیلی بازداشت شوند. او نیز اعتراضات ضد جنگ در غزه را به «یهودستیزی» تعبیر کرد.

اما در مقابل برخی قانون‌گذاران ایالتی در جورجیا در خصوص سرکوب خشن دانشجویان در محوطه دانشگاه «اموری» ابراز نگرانی کردند. به گفته آن‌ها مقامات ایالت جورجیا با اعتراضات به مثابه «اغتشاشات» یا حتی «تروریسم» برخورد می‌کنند.

اتحادیه «آزادی‌های مدنی آمریکا» در ایالت جورجیا نیز در بیانیه‌ای گفت: «آتلانتا همواره مکانی برای آزادی اعتراضات بود، اما اکنون شاهد سرکوب بر خلاف قانون اساسی هستیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بازداشت ۱۰۰ دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج