Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه ای شش سال پیش در چنین روزی به بارسلونا پیوست و به همین مناسبت نگاهی داریم به عملکرد او در این باشگاه. 

لوییس سوارز، مهاجم مطرح اروگوئه ای در 11 جولای 2014 در انتقالی 81 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست و پنجمین خرید گران قیمت تاریخ این باشگاه به شمار می رود. به مناسبت ششمین سالروز انتقال لوییس سوارز به بارسلونا، نگاهی داریم به آمار و ارقام او در این باشگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، لوییس سوارز از زمان انتقالش به بارسلونا تا به امروز (11 جولای 2020) موفق به ثبت 195 گل و 109 گل در 278 بازی شده است و پس از لیونل مسی و سزار، سومین گلزن برتر تاریخ بارسلونا به حساب می آید. سوارز با بارسلونا فاتح تمام جام های ممکن شده است و در کارنامه او در بارسلونا، 4 عنوان قهرمانی لالیگا، 4 کوپا دل ری، 2 سوپرکاپ اسپانیا، 1 لیگ قهرمانان اروپا و 1 سوپرکاپ اروپا و 1 جام باشگاه های جهان دیده می شود. سوارز در فصل 16-2015 نیز توانست با زدن 40 گل در لالیگا، آقای گل شود و کفش طلای اروپا را کسب کند. لوییس سوارز تا سال 2021 با بارسلونا قرارداد دارد.

آمار گل ها و پاس گل های لوییس سوارز در بارسلونا به تفکیک تورنمنت تورنمنت تعداد بازی تعداد گل تعداد پاس گل لالیگا 188 146 74 لیگ قهرمانان اروپا 53 23 22 کوپا دل ری 27 19 9 سوپرکاپ اسپانیا 7 1 3 جام باشگاه های جهان 2 5 - سوپرکاپ اروپا 1 1 1

در همین راستا بخوانید:

لوییس سوارز با عبور از لادیسلاو کوبالا در رده سوم بهترین گلزنان تاریخ بارسلونا قرار گرفت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم

سال 2006 در چنین روزی و در چارچوب هفته سی و ششم لالیگا،‌ دو تیم سلتاویگو و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در پایان بارسلونا با تک گل ساموئل اتوئو موفق به شکست تیم میزبان شد و به مقام قهرمانی لالیگا رسید.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • گل های بازی ژیرونا 4-2 بارسلونا (لالیگا - 2023/24)
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!
  • رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد