Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-09@02:29:30 GMT

حمله پیشکسوت استقلال به سازمان لیگ

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۳۱۶۱

حمله پیشکسوت استقلال به سازمان لیگ

علیرضا اکبرپور پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: آن‌هایی که از بازیکن کرونایی می‌خواهند در لیگ به میدان برود حساب نمی‌کنند کرونا به دیگران منتقل و باعث مرگ اعضای خانواده دیگران می‌شود؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با دستور سازمان لیگ تیم‌های استقلال و تراکتور باید در استادیوم آزادی به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بازیکنان تبریزی سال‌های نه چندان دور استقلال که این روز‌ها در جریان اتفاقات تیم محبوبش است از این تصمیم به شدت ناراحت بود. علیرضا اکبرپور درباره چرایی اجبار تیم استقلال برای بازی با تراکتور حرف زد.

می‌دانید استقلال باید با همین وضعیت روبروی تراکتور بازی کند؟

علیرضا اکبرپور گفت:

اگر من مربی بودم تیمم را در این بازی شرکت نمی‌دادم.

چطور؟

برای اینکه تعدادی از بازیکنانم کرونایی هستند و بقیه هم تمرین نکرده اند. اصلا چه اجباری است که در این وضعیت به زمین بروند؟ این فیرپلی نیست. تیم‌ها باید در شرایط یکسان با هم بازی کنند. این وضعیت نرمال نیست. یک زمانی در فوتبال می‌دیدیم طرف پایش می‌گیرد و بازیکن حریف توپ را به بیرون می‌زد، اما الان روح این کار‌ها در فوتبال از بین رفته و هر کسی برداشت خودش را از لیگ فوتبال دارد.

می‌دانید وریا، میلیچ، باقری و ریگی کرونایی هستند؟

علیرضا اکبرپور گفت:

این‌ها همگی نفرات اصلی تیم هستند. چرا استقلال راضی شد بدون این‌ها بازی کند؟ سازمان لیگ زور می‌گوید. ۴ بازیکن اصلی برای یک تیم کم نیست. چند نفر هم که مصدوم هستند. تمرین هم نکردند. اگر من باشم این ۴ نفر را به زمین می‌فرستم و مجبورشان می‌کنم بروند یا عوامل فدراسیون و برگزار کنندگان روبوسی کنند تا ببینم چه حالی می‌شوند! برگزاری لیگ به هر شکلی که نشد کار!

خیلی ناراحت به نظر می‌رسید؟

جان انسان‌ها اصلا مهم نیست؟ نمی‌دانم علتش چیست! هر کسی به فکر خودش است. یکی می‌خواهد قهرمان شود یکی می‌خواهد نیافتد دسته پایین! اصل فوتبال سلامتی انسان هاست. اگر قرار باشد منی که مریضم بازی کنم و ۱۰ نفر را مریض کنم، چون شاید من ورزشکار ناقل باشم می‌دانید چه نتیجه‌ای دارد؟ این بیماری را به بقیه انتقال می‌دهم بعد کسی که از بازیکن ناقل گرفته به خانه می‌رود و با پدربزرگش ملاقات می‌کند، با مادر مریضش دیدار می‌کند و بیماری را به آن‌ها منتقل می‌کند. در آنصورت بازیکنی که این کار را کرده قاتل محسوب می‌شود. چرا از بازیکن قاتل می‌سازند.

اما ظاهرا این بر اساس همان قانون ۲۵ درصد است؟

علیرضا اکبرپور گفت:

اصل و مبنا برای ۲۵ درصد برچیست؟ این را نفهمیدیم! اصلا این ۲۵ درصد با روح فیرپلی برابری نمی‌کند و همخوانی ندارد. فقط می‌خواهند حرفشان به کرسی بنشیند. من خودم خانه ام و می‌ترسم بروم نان بخرم. با اینکه ماسک می‌زنم و شاطر هم ماسک زده و دستانش را اسپری می‌کند، ولی هر ۷ دقیقه یک هموطنمان می‌میرد! این وحشتناک نیست؟ پس چرا این همه جشن و ختم کنسل شده و مردم منتظرند ببینند چه بلایی بر سر مراسم‌های مهم زندگی شان می‌آید؟ آن وقت شما دائم تأکید و تهدید می‌کنید لیگ باید برگزار شود!

بحث فنی می‌توان درباره این بازی داشت؟

استقلال بازیکن ندارد که بازی کند! تراکتور یکی از بهترین تیم‌های حال حاضره است. زنوزی برای این تیم کم نگذاشته است. وقتی از نظر نفری این تیم را با دیگران مقایسه می‌کنیم و می‌بینیم چه امکاناتی دارد مانند هواپیمای اختصاصی می‌بینیم که مثل تیم‌های حرفه‌ای کار می‌کنند. این تغییرات به چشم می‌آید، ولی در استقلال چه خبر است!

امکانات؟

علیرضا اکبرپور گفت:

بله! دیدید در سفر به اهواز در چرواز ۴۰۰ نفری رفتند؟ صندلی‌های هواپیما‌ها هم که اینقدر اضافه شده زانوی شما توی کمر نفر جلویی است. من در دیدار با سایپا به شدت به بازی وریا انتقاد کردم، ولی مگر می‌دانستم که با سرماخوردگی شدید بازی کرده است. چرا باید در این وضعیت اینقدر به بازیکنان فشار بیاورند تا بازی کنند؟ این فیرپلی نیست. به خدا نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علیرضا اکبرپور استقلال علیرضا اکبرپور لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند درویش به سپاهان و هاشمی‌نسب

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: اینها (سپاهانی‌ها) پشت‌شان گرم بود و می‌دانستند کسی کاری به کارشان ندارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا درویش درباره رقابت پرسپولیس با استقلال در بالای جدول و بازی‌های باقی مانده سرخپوشان تا پایان لیگ اظهار داشت: به تیم‌مان اطمینان داریم. هفته بیست‌و‌یکم به بچه‌ها گفتم که اگر بازی‌های‌مان را ببریم قهرمانیم؛ الان هم می‌گویم اگر چهار بازی آینده را ببریم ان‌شاءالله قهرمان خواهیم شد.

وی درباره اینکه شایعاتی پیرامون مذاکره باشگاه پرسپولیس با ارونوف برای تمدید قرارداد مطرح شده و آیا این موضوع صحت دارد، تصریح کرد: ما با ارونوف قرارداد داریم. اینها صحبت‌های فضای مجازی است. هر بازیکنی را جذب کردیم براساس توانایی‌هایش بود. ارونوف هم توانست توانایی‌هایش را به خوبی نشان دهد. شاید یکی از دلایلش این است که همبازی‌های خوبی دارد و باعث شده نمایشش زیباتر باشد. انصافاً هم صددرصد نیرو‌ی‌اش را می‌گذارد. شما دیدید که در یک بازی چقدر روی ارونوف خطا شد، ولی خوشبختانه تعصب مثال‌زدنی دارد و کم نمی‌گذارد.

درویش یادآور شد: خارجی‌های ما کم نظیر هستند؛ حتی وحدت هنانوف با اینکه کم بازی می‌کند اما هر موقع به زمین می‌رود سرش را جلوی توپ می‌گذارد. گولسیانی هم با وجود آسیب دیدگی تمام توانش را می‌گذارد. عبدالکریم حسن با وجود اینکه نیم‌فصل آمده اما از بازی دوم انگار چند فصل است کنار تیم بازی می‌کند. فضای تیم بسیار خوب و معنوی است و همه احساس دوستی با هم دارند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رأی دیدار با سپاهان و جریمه نقدی پرسپولیس و برگزاری بازی رفت و برگشت فصل بعد با حضور هواداران بانو عنوان کرد: شاعر گفته «بی‌گناهی کم گناهی نیست در دیوان عشق، یوسف از دامان پاک خود به زندان می‌شود». من نمی‌دانم گناه ما چیست؟ کمیته انضباطی قابل احترام است و من کمتر مدیری دیده‌ام که در ادوار گذشته مثل آقای حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) باشد. در صلابت و سلامت او هیچ شکی نیست و گاهی می‌گویم نمی‌دانم چطور او همچنان در فوتبال ما مانده است، چون مدیری مثل حسن‌زاده دو، سه مورد بیشتر در فوتبال نداریم؛ ولی این کارها ریشه در زمانی دارد که این تخلفات از جانب تیم‌ها می‌شد و برخورد صورت نمی‌گرفت و به جهت ارتباط پشت صحنه‌ای که داشتند این تخلفات مغفول می‌ماند. اگر آن روز که آب آلوده دادند، چشم هوادار نابینا شد و شیشه اتوبوس را شکستند، برخورد می‌شد امروز به خودشان اجازه نمی‌دادند در خانه حریف؛ حریف را بزنند.

درویش ادامه داد: شما نگاه کنید از دقیقه ۲۰،۳۰ یکسری هوادارنما توهین به بانوان پرسپولیسی را شروع کردند. فیلمش را در تلویزیون دیدم. این خیلی بد است یا آن فردی که نمی‌توانم اسمش را انسان بگذارم آن الفاظ رکیک را به کار برد. این موارد نشأت گرفته از این است که می‌دانند مشکلی برای‌شان ایجاد نمی‌شود. جالب است یکی از مسئولان آن تیم به این انسان‌نما می‌گفت «آن بزرگوار»! باید فاتحه جامعه‌ای را خواند که این آدم بزرگوارش باشد. با این وضعیت شما خودتان حدیث مفصل بخوانید از این مجمل! خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا می‌رود دیوار کج.

مدیرعامل پرسپولیس یادآور شد: پشت‌شان گرم بود و می‌دانستند کسی کاری به کارشان ندارد و این کارها را کردند و می‌کنند؛ وگرنه این چه کاری است؟ مگر اینجا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو است که اگر کسی را محکوم کنیم نتواند وارد استادیوم شود؟ آیا کسی می‌تواند کنترل کند؟ با یک بلیت وارد می‌شود. به سخره گرفتن افکار عمومی ، بد است. ان‌شاءالله روزی ریشه این کارها از فوتبال کنده شود تا همه اهداف فوتبال باشد، نه پسِ آن اهداف دیگر باشد.

«فیلمی از مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال منتشر شده که ظاهراً به پرسپولیس توهین می‌کند». وی در واکنش به طرح این موضوع خاطرنشان کرد: صحبت کردن در این مورد دیگر فایده‌ای ندارد. به قول معرف همه کار کردم که بچه‌ام یک شب بیرون نماند، اما وقتی ماند، چه یک شب چه هزار شب. وقتی این کارها مداوم است، ریشه در جای دیگر دارد. باید ریشه را حل کرد وگرنه با دارو راه به جایی نمی‌بریم.

درویش ادامه داد: دو روز پیش متنی از یک عضو سپاهان برایم فرستادند که او هم حرف‌های نامربوطی زده بود، شما ببینید اینها اطمینان داشته و می‌دانند که پشتوانه قوی دارند. آنجایی که شش بازیکن‌شان را محروم کردند، یک قدرتی در فدراسیون گفت نه! همان چهار امتیاز کافی است! خوشبختانه من همان زمان مصاحبه کردم و گفتم که بعد از محرومیت آنها، ما را هم محروم می‌کنند و در آخر نیز همه را با هم می‌بخشند. خدا عنایت کرد و همین هم شد که من گفته بودم و شرمنده نشدم!

 

منبع:تسنیم

دیگر خبرها

  • نگرانی شرفی از درخشش ماشاریپوف و اورونوف
  • حمله تند درویش به سپاهان و هاشمی‌نسب
  • اکبرپور: با آقا مجتبی خیلی پیشرفت کردیم
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • واکنش حامدی فر نسبت به حمله به بازیکن ذوب آهن؛ طبیعی بود!
  • واکنش مهرداد رضایی به حمله بازیکن استقلال + فیلم
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • حمله پیشکسوت منچستریونایتد به هالند: او بچه لوس و بداخلاقی است! / فیلم
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد