Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادتمند پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، در خصوص وضعیت این روزهای استقلال صحبت هایی را عنوان کرد.

به گزارش طرفداری، متن پست احمد سعادتمند بدین شرح است:

تو این روزا که دلار و یورو هر روز گرون تر میشن و حجم بدهی های بین المللی گذشته های ما ناخواسته بیشتر میشه، تو این روزایی که دوست و دشمن گاهی جاشون با هم عوض میشه و آدم دیگه نمی دونه مراقب کدومشون باشه، تو این روزایی که کرونا داره افسار گسیخته تر از همیشه به مردم حمله می کنه و ما باید جای مراقبت از سلامتی مردم یا دستکم حفظ جان بازیکن های عزیزمون باید با تیم امید مون وارد مسابقات بشیم، تو این روزا دلم از همیشه قرص تره، قلبم از همیشه مطمئن تره و رنگ خونم از همیشه آبی تره.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما باشین و تنهامون نذارین حتی اگر خیلی ها با ما نباشن...
پی نوشت: به دعای خیر مردم کرونا نگرفتم و اگرم گرفتم دستکم شرمنده پزشک و کاپیتان و بچه های خوب تیمم نمیشم که بعدا برام کری بخونن که از من آبی ترن....

پست احمد سعادتمند در اینستاگرام

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان

به گزارش ورزش‌سه ، سپاهان و استقلال ملاثانی از نظر ساختار، امکانات، شرایط مالی و بازیکنان اصلاً تطابقی با هم ندارند. سپاهان ساختارمندترین باشگاه فوتبال ایران به شمار می‌رود و در مقابل یکی از بی‌ساختارترین باشگاه‌های لیگ دسته اول قرار گرفته که طی سال‌های اخیر همواره با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده است.

با این حال این مسابقه می‌تواند برای سپاهان با توجه به تاکتیک‌های تدافعی تیم حریف بسیار سخت و نفسگیر باشد. این را هم فراموش نکنیم که در جام حذفی تیم‌های کوچکتر همواره انگیزه بالایی دارند و باید دید در این مسابقه وقتی سود پایان به صدا در میاد چه تیمی برنده خواهد بود.

جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ 
استقلال ملاثانی - سپاهان؛ ورزشگاه فولاد آرنا 
داور: هادی علی‌نیافر
کمک‌ها: امید افخمی، کورش صامی فر و میثم عباسی ناظر: مختار مهدوی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمدکریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

لحظات حساس:

...

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم