Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، علی اسدی مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب گفت : در سال جهش تولید تمام توجه به این است که تأمین برق کارگاه‌ها و صنایع برق بیشتر به سمت تولید برود و در این صورت اشتغالزایی و تولید ثروت ملی را به ارمغان می‌آورد.

او با اشاره به اینکه ایستگاه بزرگ ۲۳۰ کیلوولت شاهد کرمانشاه و اتصالات مربوطه آن آماده بهره‌برداری است و به زودی وارد مدار می‌شود گفت : هدف از ساخت ایستگاه انتقال برق شاهد افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق، کاهش تلفات و امکان تغذیه پست‌های فوق‌توزیع جدید در شهرستان کرمانشاه با توجه به رشد مصرف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این پروژه به ظرفیت ۳۲۰ مگاولت‌آمپر، دارای دو ترانس ۱۶۰ مگاولت‌آمپر، دو فیدر خط ۲۳۰ کیلوولت، چهار فیدر خط ۶۳ کیلوولت، دو فیدر ترانس ۲۳۰ کیلوولت، دو فیدر ترانس ۶۳ کیلوولت، بیش از سه کیلومتر خط ۶۳ کیلوولت دومداره و بیش از یک کیلومتر خط ۲۳۰ کیلوولت دومداره است.

اسدی با بیان اینکه در دو استان کردستان و ایلام پست ۲۳۰ کیلوولت در حال انجام است ادامه داد: این طرح‌ها در وزارت نیرو و در راستای تأمین برق و عبور از پیک ۹۹ انجام شده است.

او با بیان اینکه تلاش می‌شود ترکیب انرژی استان به سمت صنعتی شدن حرکت کند افزود: در صورتی که مشترکان صنعتی صرفه‌جویی کنند در قبال ۱۰ درصد صرفه‌جویی ۲۰ درصد پاداش دریافت می‌کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن اداره برق برق رسانی جهش تولید ۲۳۰ کیلوولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدمحمدطاهر موسوی در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد کنترل خودرو‌های عبوری را مدنظر قرار دادند. 
وی افزود: ماموران یک دستگاه سمند را متوقف و در بازرسی انجام شده ۲۵ کیلو تریاک را کشف کردند. 
جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • توضیحات روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان