Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@19:17:12 GMT

ماجرای نان و ماست خوردن نایب رییس مجلس!

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۳۴۸۹

ماجرای نان و ماست خوردن نایب رییس مجلس!

روابط عمومی و ارتباط با رسانه علی نیکزاد در واکنش به خبری که در آن ادعا شده بود علی نیکزاد نایب رییس مجلس مطرح کرده یخچال خانه او خالی است می گوید: سطح زندگی نیکزاد نه اینگونه است که یخچالش خالی باشد و نه اشرافی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در روزهای گذشته خبری به نقل از خانه ملت در کانال ها و صفحات مجازی ضد انقلاب انتشار یافت، خبری که در آن ادعا شده بود علی نیکزاد نایب رییس مجلس مطرح کرده یخچال خانه او خالی است و نان و ماست می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند خبرگزاری خانه ملت اعلام کرد از لوگوی وی سو استفاده شده و اصل خبر جعلی است و نیکزاد هیچگونه مصاحبه ای در این خصوص با این خبرگزاری نداشته است، اما برخی صفحات مجازی همچنان به انتشار این مطلب می پردازند.

 روابط عمومی و ارتباط با رسانه علی نیکزاد در واکنش به این موضوع می گوید: سطح زندگی نیکزاد نه اینگونه است که یخچالش خالی باشد و نه اشرافی است. نیکزاد بین مردم بوده و سادگی او را مردم لمس کرده اند.  اینکه پاسخی هم به اینگونه مطالب تخریبی نمی دهند به این علت است که اعتقاد دارد مردم قاضی خوبی هستند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی نیکزاد علی نیکزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست

«نکوسی زولیولیله ماندلا» و نماینده مجلس آفریقای جنوبی و نوه نلسون ماندلا رهبر سابق آفریقای جنوبی که به منظور گفت‌وگو درباره موضوع فلسطین و تحولات تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از ۷ اکتبر (۱۵مهر) به استانبول سفر کرده است، افزود:‌ مساله فلسطین در قلب شهروندان جمهوری آفریقای جنوبی قرار داشته و دارد.

وی افزود: نلسون ماندلا پدربزرگ من که بنیانگذار دموکراسی در آفریقای جنوبی است در سفرهای خود به غزه در سال های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۷ گفت که آزادی مردم آفریقای جنوبی بدون آزادی مردم فلسطین کامل نخواهد شد.

نکوسی ماندلا ادامه داد: نلسون ماندلا این تعهد را به فلسطینی ها داد و به همین دلیل ما در آفریقای جنوبی به دفاع از مسائلی که او نمایندگی و از آن دفاع می کرد، ادامه می دهیم.

وی افزود: نلسون ماندلا همبستگی و حمایت از مبارزات مردم فلسطین علیه اشغالگران را بزرگ‌ترین مسئله اخلاقی زمان ما می‌دانست.

ماندلا به اهمیت طرح بین المللی «ناوگان آزادی» که قرار است کمک های بشردوستانه را از ترکیه به غزه منتقل کند، اشاره کرد و افزود: «ناوگان آزادی» حرکتی در راستای اجرای تصمیم دیوان بین المللی دادگستری است که بر اساس آن کمک‌های بشردوستانه باید کاملا آزادانه وارد غزه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ماجرای دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی پاکستان + عکس
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی
  • نوه نلسون ماندلا: اراده فلسطینی‌ها الهام بخش ماست
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود