Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آرزو فلاحی اظهار کرد: بیمارستان‌ بعثت سنندج که بخشی از فضای درمانی خود را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده بود امروز از پذیرش بیمار بزرگسال مبتلا به این ویروس خارج شد.
 وی با بیان اینکه دیوارهای حائل بین بخش‌های بستری بیماران مبتلا به کرونا برداشته شد، افزود: در حال حاضر ۲ خانم باردار، ۲ کودک سه ساله و هفت ساله مبتلا به کرونا که بیماری زمینه‌ای نیز دارند در این بیمارستان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: بیمارستان توحید و کوثر سنندج در حال حاضر به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته است که امیدواریم بزودی همین روند در بیمارستان کوثر اجرایی شود.
دکتر فلاحی خطاب به شهروندان گفت: با توجه به استمرار بیماری کرونا و تغییر ماهیت مداوم این ویروس در مکان‌های عمومی و به محض خروج از منزل از ماسک استفاده کنید.
وی با اشاره به اینکه  تا اطلاع ثانوی ملاقات همراهان و بستگان بیماران در همه بیمارستان‌های استان ممنوع است، عنوان کرد: این امر به منظور حفظ ایمنی بیماران و پیشگیری از همه‌گیری ویروس کرونا در سطح جامعه ضرورت دارد.

48

کد خبر 1409058

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان بیماران مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه