Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان بهداشت جهانی تعداد بهبودیافتگان را 7،386،534 نفر اعلام کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، پایگاه رسمی اطلاع رسانی سازمان بهداشت جهانی از ابتلای 12,652,819 نفر به ویروس کرونا و  563,488 نفر قربانی  و همچنین بهبود 7،386،534 نفر خبرداد.
در همین حال بر اساس طبق آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، تاکنون دستکم 12 میلیون و 464 هزار و 915 نفر از مردم سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده‌اند که از آن میان 559 هزار و 481 نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و 6 میلیون و 836 هزار و 564 نفر نیز بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایالات متحده‌ آمریکا همچنان بیشترین آمار و ارقام مبتلایان به ویروس کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته را در جهان دارد
برزیل با یک میلیون و 800 هزار و 827 مورد ابتلا و 70 هزار و 398 مورد فوتی و هند با 793 هزار و 802 مورد ابتلا و 21 هزار و 604 مورد فوتی در رده دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار گرفته‌ است.

قربانیان کرونا در آمریکا از 134 هزار نفر گذشت
طبق آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا از 134 هزار نفر عبور کرد.
دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز (شنبه) گزارش کرد که در 24 ساعت گذشته، مجموع قربانیان ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا به 134 هزار و 67 نفر افزایش یافت.
این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در بازه زمانی مذکور، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به سه میلیون و 183 هزار و 856 نفر رسیده است.
با اینحال، پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا را سه میلیون و 291 هزار و 786 نفر و مجموع قربانیان آن را در این کشور 136 هزار و 671 نفر گزارش کرده است.
تسریع شیوع کرونا در ایالات متحده آمریکا به یک بحران تبدیل شده است و موجی از نگرانی‌های کادر درمان و کارشناسان بهداشت این کشور را برانگیخته است. با اینحال، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از آغاز شیوع ویروس کرونا در آمریکا، با دستکم گرفتن آن و کوچک شمردن عواقب آن موجب شده است این کشور با بیش از 3.1 میلیون مبتلا به این بیماری، به بزرگ‌ترین مرکز شیوع آن در جهان تبدیل شود.
روز گذشته (جمعه)، شبکه آمریکایی «سی ان ان» در گزارشی از بحران همه‌گیری کرونا در زندان‌های آمریکا به دلیل تراکم جمعیت و نبود امکانات مبارزه با این بیماری خبر داده که جان زندانیان را تهدید می‌کند.
تحلیل محققان دانشکده بهداشت عمومی «جانز هاپکینز بلومبرگ» نشان داده «تعداد ساکنان زندان‌های آمریکا که نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت شده، 5.5 برابر جمعیت ایالات متحده است.» محققان اعلام کردند این نتیجه می‌تواند از این هم بدتر باشد زیرا بسیاری از زندان‌ها آزمایش کرونا را یا انجام نمی‌دهند یا تنها افراد دارای علامت را آزمایش می‌کنند.

ایالت آریزونا مرکز اصلی شیوع کرونا در جهان
ایالت آریزونا به مرکز اصلی شیوع کرونا نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان تبدیل شده است.
به گزارش تلویزیون بی بی سی , ایالت آریزونا به مرکز اصلی شیوع کرونا نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان تبدیل شده است.
افزایش شدید ابتلای به ویروس کرونا در آمریکا در حالی اعلام می شود که برخی از ایالت های این کشور از حدود دو ماه قبل با شروع مجدد فعالیت کسب و کارهای مختلف اقتصاد خود را بعد از محدودیت های کرونا بازگشایی کرده اند.
خبرنگار شبکه بی بی سی در آریزونا در گزارشی با اشاره به افزایش تعداد افراد بستری شده در بیمارستان های این منطقه به علت ابتلا به ویروس کرونا گفت: زمانی که فرماندار ایالت آریزونا محدودیت ماندن شهروندان را در خانه های شان لغو کرد مردم به خیابان ها ریختند و در تجمعات مختلف شرکت کردند که این موضوع شیوع ویروس کرونا را در این منطقه از آمریکا تشدید کرد. چند روز بعد از لغو این محدودیت ها، بسیاری از ساکنان آریزونا خود را در بیمارستان ها و مراکز درمانی یافتند. در نتیجه فرماندار دستور تعطیلی مجدد برخی مراکز مانند کلوب های شبانه را صادر کرد. همزمان با شروع تابستان برخی امیدوار بودند که شیوع ویروس کرونا با شروع گرما کُند شود.
اما تشدید ویروس کرونا در آریزونا با وجود گرمای شدید نشان می دهد که گرما تاثیری بر شیوع کرونا ندارد. اکنون منطقه آریزونا به مرکز اصلی شیوع ویروس کرونا نه تنها در آمریکا بلکه در جهان تبدیل شده است. بسیاری از ساکنان این منطقه با حضور در صف های طولانی برای دادن تست کرونا انتظار می کشند و چند روز هم در انتظار می مانند تا جواب تست آنها اعلام شود.

ابتلای نیرو‌های آمریکایی در اوکیناوای ژاپن به کووید-19
یک مقام ژاپنی از ابتلای ده‌ها تن از کارکنان ارتش آمریکا مستقر در استان اوکیناوا به کووید-19 خبر داد.
به گزارش  خبرگزاری کیودو از نا‌ها؛ یک مقام ژاپنی روز شنبه از ابتلای ده‌ها تن از کارکنان ارتش آمریکا مستقر در استان اوکیناوا در جنوب ژاپن به کووید-19 خبر داد.
دنی تاماکی استاندار اوکیناوا با اشاره به این موضوع گفت از گزارش مربوط به تعداد مبتلایان نیرو‌های آمریکایی شوکه شده است.
وی خاطر نشان کرد: ”ما درباره اقدامات (اتخاذ شده از سوی نیرو‌های آمریکایی) برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا به شدت تردید داریم“.
تاکنون گزارشی‌هایی از آلودگی افراد در پایگاه‌های نظامی آمریکا در استان اوکیناوا به ویروس کرونا منتشر شده است.

ثبت بالاترین آمار مرگ و میر کرونا در برزیل
هشدار سازمان جهانی بهداشت به موج بی سابقه شیوع کرونا در برزیل با ثبت بیش از 45 هزار مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته .
شمار قربانیان ویروس کرونا در برزیل روز جمعه از مرز 70 هزار نفر گذشت. شمار افراد جدید آلوده به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته هم با بیش از 45 هزار نفر بسیار بالاست و به نظر نمی‌رسد تغییر در منحنی اپیدمی چندان زود اتفاق بیفتد.
 وزارت بهداشت برزیل پس از اعلام ثبت هزار و 214 مورد جدید مرگ طی 24 ساعت گذشته که یکی از بالاترین آمار روزانه در میان کشور‌های جهان است، از رسیدن شمار مرگ و میر ناشی از کووید 19 به 70 هزا رو 398 نفر ابراز تاسف کرد.
شمار افراد آلوده به ویروس کرونا در برزیل هم با افزایش 45 هزار و 48 نفری طی 24 ساعت به بیش از 1.8 میلیون نفر رسید.
این در حالیست که جامعه علمی معتقد است این آمار بسیار پایین‌تر از میزان واقعی است، زیرا آزمایش غربالگری در برزیل به طور گسترده صورت نمی‌گیرد.
 این کشور با 212 میلیون نفر جمعیت پس از آمریکا بالاترین میزان آلودگی و مرگ ناشی از کووید 19 را در جهان به خود اختصاص داده است.
ایالت سائوپائولو در جنوب شرقی برزیل با 17 هزارو 442 مورد مرگ ناشی از کرونا با حدود 360 مورد آلودگی بیش از همه نقاط این کشور تحت تاثیر ویروس کروناست. ایالت ریو دوژانیرو هم از 130 هزار مورد آلودگی 11 هزار و 280 مورد مرگ ثبت کرده است.
اما این شرایط مانع از آن نشده است که این دو ایالت ثروتمند کشور با بازگشایی کافه‌ها و رستوران‌ها و مغازه‌ها به تدریجی روند بازگشت به اوضاع عادی را آغاز کند.
حدود چهار ماه پس از نخستین مورد مرگ ناشی از کرونا در برزیل این کشور از یک ماه پیش همچنان آمار روزانه‌ای اعلام می‌کند که میزان مرگ و میر در آن بالای هزار نفر است.
این مشخصه در اکثر کشور‌هایی که پیش از برزیل به ویروس کرونا آلوده شده اند دیده نمی‌شود. این عامل نگرانی برای کارشناسان است که معتقدند منحنی کرونا در این کشور به فلات رسیده است، اما سطح آن بسیار بالاست و این روند نیز همچنان ادامه دارد.
مقامات قرار است تا چند روز آینده بر منحنی نظارت داشته باشند و این در حالیست که از سرگیری فعالیت رستوران‌ها و کافه‌ها در ریودوژانیرو و سائوپائولو تردید‌هایی را در مورد افزایش دوباره آمار به همراه دارد.
دومینگوس آلوس هماهنگ کننده آزمایش تحقیقاتی بهداشت برزیل می‌گوید براساس پیش بینی‌های ما، با این سناریوی لغو قرنطینه میزان آلودگی همچنان تا ماه اکتبر-نوامبر با نوساناتی ادامه خواهد یافت.
با این حال میزان مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در برزیل به ازای هر یک میلیون نفر 335 نفر است که از آمار 403 نفری و 607 نفری اسپانیا پایین‌تر است.
ویروس کرونا پس از رسیدن به مرکز این ایالیت‌ها به مناطق کوچک هم رسید که اغلب فاقد تخت‌های مراقبت ویژه و دستگاه‌های تنفس مصنوعی هستند.
ژائیر بولسونارو رئیس جمهور 65 ساله برزیل که اغلب کرونا را یک آنفلوانزای کوچک می‌نامید حالا خود به این ویروس آلوده شده است.
از زمان اعلام آلوده شدن به ویروس کرونا وی می‌گوید به لطف مصرف هیدروکسی کلروکین بسیار خوب است.
بولسونارو از همان ابتدا بحران را ناچیز می‌شمار و به نام نجات نخستین اقتصادی آمریکای لاتین به شدت با قرنطینه مخالف بود.
هیچ سیاست ملی در برزیل علیه همه گیری اتخاذ نشده است. فرمانداران ایالت‌های گوناگون به صورت متفاوت در این زمینه عمل کرده اند.

حالت فوق العاده در فرانسه برداشته شد
حالت فوق العاده بهداشتی در فرانسه که به خاطر شیوع بیماری کرونا وضع شده بود برداشته شد.
به گزارش خبرگزاری فرانس 24؛ از امروز شنبه حالت فوق العاده بهداشتی که به خاطر شیوع بیماری کرونا در فرانسه برقرار شده بود برداشته شد.
ورزشگاه‌ها از این به بعد باید حداکثر پنج هزار تماشاگر را در خود جای دهند و همه شیوه نامه‌های بهداشتی نیز باید رعایت شود. دولت از مردم نیز خواست اقدامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. دولت در حالی اقدام به برداشتن این حالت فوق العاده کرده است که عفونت شناسان درباره موج دوم شیوع کرونا در فرانسه هشدار داده اند.
اکنون که چنین تصمیمی گرفته شده است افراد بی خانمان در فرانسه بیشتر در معرض خطر هستند. البته دولت در این خصوص اقداماتی انجام داده و آن‌ها را در مسافرخانه‌هایی جای داده است.

درخواست نخست وزیر فرانسه از اعضای دولت برای مبارزه با کرونا
نخست وزیر فرانسه  از اعضای کابینه خود خواست برای مقابله با بحران بهداشتی بی سابقه‌ای که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است، به سرعت عمل کنند
ژان کَستِکس (Jean Castex) نخست وزیر فرانسه  از اعضای کابینه خود خواست برای مقابله با بحران بهداشتی بی سابقه‌ای که شیوع ویروس کرونا به وجود آورده است، به سرعت عمل کنند و برای آگاهی از خواست‌های مردم در میان آن‌ها حضور یابند.
ژان کَستِکس که دولت خود را روز دوشنبه تشکیل داد، اعضای کابینه خود را در نشستی گرد هم آورد تا روش‌های کاری خود را مشخص کند.
نخست وزیر فرانسه در توئیتر نوشت:" من به اعضای دولتم اعلام کردم که خواسته ام از آن‌ها این است که برای شنیدن مشکلات و خواسته‌های مردم، شرکت‌ها و نمایندگان محلی به میان آن‌ها بروند و نتایج تصمیمات و تدابیری را که اتخاذ می‌کنند، از نزدیک مشاهده و ارزیابی کنند. "
به گزارش خبرگزاری رویترز از پاریس، در پایان این نشست گابریل آتال سخنگوی دولت فرانسه اعلام کرد کستکس در این نشست پیام‌های صریحی به اعضای دولت خود ابلاغ کرد.
اولین پیامی که به آن‌ها رساند این بود که دولت تحت ریاست وی ششصد روز فعالیت خواهد کرد. این فرصتی است که دولت تا پایان دوره پنج ساله ریاست جمهوری مکرون دارد. این دولت در برهه‌ای حساس که فرانسه با یک بحران بهداشتی بی سابقه روبرو است، تشکیل شده است بنابراین فرصتی برای تعلل وجود ندارد.
نخست وزیر جدید فرانسه روز‌های پنجشنبه و جمعه گذشته نمایندگان کلیه شرکای اجتماعی دولت را به حضور پذیرفت و با آن‌ها درباره طرح احیای اقتصادی که مد نظر دارد، وضعیت نظام بازنشستگی و اصلاح بیمه بیکاری گفتگو و تبادل نظر کرد.

تلفات کرونا در ترکیه به 5323 نفر افزایش یافت
وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد با جان باختن 23 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته شمار جانباختگان کرونایی به 5323 نفر افزایش یافت.
وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد با شناسایی 1003 بیمار جدید در شبانه روز گذشته شمار مبتلایان به کرونا ویروس به 210965 مورد رسید.
فخرالدین کوجا افزود: با جان باختن 23 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته شمار جانباختگان کرونایی به 5323 نفر افزایش یافت.
با بهبود 1493 بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته شمار بهبود یافتگان هم به 191883 نفر رسید.

انجام آزمایش کرونا بر روی مواد غذایی وارداتی در چین
چین مواد غذایی وارداتی را تحت آزمایش ویروس کرونا قرار می‌دهد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، با افزایش نگرانی‌ها از بازگشت ویروس کرونا، مقام‌های چینی بر آزمایش مواد غذایی وارداتی به این کشور افزوده‌اند و به‌تازگی شماری از محموله‌ها را بازپس فرستاده‌اند.
نگرانی‌ها در چین پس از آن بالا گرفت که در پی پیدا شدن یک گلوگاه ویروس در بازار میوه و تره بار در پکن، ادعا شد ویروس کرونا در این بازار از گونه ویروس‌های اروپایی است؛ البته این امر لزوماً به معنای ورود ویروس از اروپا به چین نیست.
مرکز مقابله با بیماری‌های اتحادیه اروپا در واکنش به این رخداد، تاکید کرد در شرایط همه‌گیری جهانی فعلی، موضوع عجیبی نیست که ویروس کرونا و گونه اروپایی آن در چین رصد شود و آن‌چه با‌عنوان شاخه اروپایی توصیف می‌شود، در نقاط مختلف بسیار شایع است.
اما به نظر می‌رسد دولت چین بر آزمایش مواد غذایی وارداتی افزوده است. مقام‌های چین روز شنبه با طرح این موضوع که در محموله میگوهای اکوادوری ویروس کرونا رصد کرده‌اند، جلوی واردات از سه تولیدکننده اکوادوری را گرفته‌اند. البته ویروس تنها روی بسته‌بندی خارجی رصد شده بود و محموله‌ها برای معدوم شدن بازگردانده شده‌اند.

 1387 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا در فیلیپین
به نقل از خبرگزاری رویترز ،وزارت بهداشت فیلیپین امروز از یک هزار و 387 مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا و 12 مورد جدید مرگ بر اثر این ویروس در این کشور خبر داد.
خبرگزاری رویترز از مانیل، وزارت بهداشت فیلیپین همچنین اعلام کرد تعداد کل موارد مرگ بر اثر ویروس کرونا در این کشور به یک هزار و 372 مورد و تعداد کل موارد آلودگی به این ویروس نیز به 54 هزار و 222 مورد رسیده است.
 
بیش از هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در عمان ثبت شد
شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر اعلام کرد: وزارت بهداشت عمان امروز شمار فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا را 4 نفر اعلام کرد و افزود: 1083 نفر نیز تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا هستند.همچنین 1030 نفر نیز بهبود یافتند.
این شبکه افزود عمان امروز در مقایسه با دیروز از آمار بهتری از تعداد مبتلایان و تعداد فوتی‌ها به ثبت رساند، زیرا تعداد فوتی‌ها 4 نفر و شمار مبتلایان جدید نیز 806 نفر کاهش داشت.
 
افزایش 320 نفری شمار مبتلایان در کانادا
مقامات پزشکی فدرال کانادا از 13 مورد مرگ جدید ناشی از کووید 19 و همچنین 320 ابتلا تأیید شده به کرونا در 24 ساعت گذشته خبردادند.
به گزارش خبرگزاری آناتولی از مونترال، تعداد کلی افراد مبتلا به ویروس کرونا در کانادا به 107 هزار 125 مورد و تعداد مرگ و میر‌ها به 8 هزار و 801 نفر رسیده است.
در مورد نرخ مرگ و میر، این میزان در حدود 8.21 درصد که برای چند هفته پایدار بوده است، در حالی که تعداد افراد بهبود یافته به هفتاد هزار و نهصد و یک نفر رسیده است که معادل دو سوم موارد تایید شده (66.18 ٪) است.

افزایش شمار مبتلایان به کرونا در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در میان نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به 436 نفر افزایش یافت.
به نوشته پایگاه معا به نقل از برخی منابع، تعداد نظامیان ارتش اسرائیل که به سبب ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می‌برند، به 10 هزار سرباز نظامی و ذخیره افزایش یافته است.
 
قرنطیه پلیس های هندی مبتلا به کووید19 در ورزشگاه افسانه ای
مقامات هند از یک ورزشگاه بزرگ کریکت به عنوان مکانی برای قرنطینه افراد آلوده به ویروس کرونا استفاده می کنند.
مقامات بهداشتی هند که کشورشان به شدت با شیوع ویروس کرونا روبرو است، اعلام کردند ورزشگاه افسانه ای بزرگ کریکت ادن گاردنز در کلکته که ظرفیت هشتاد هزار نفر را دارد، به عنوان مرکزی برای قرنطینه نیروهای پلیس که به ویروس کرونا آلوده شده اند استفاده خواهد شد.
آویشک دالمیا رئیس اتحادیه کریکت بنگال اعلام کرد:" این وظیفه ماست که از دولت هند در این شرایط دشوار بحرانی حمایت کنیم. ما در این جا آن دسته از نیروهای پلیس را که به کووید19 مبتلا شده اند، قرنطینه خواهیم کرد."
نزدیک به پانصد تن از نیروهای پلیس کلکته به ویروس کرونا آلوده شده اند و تا کنون دو نیروی پلیس این شهر بر اثر کووید19 جان خود را از دست داده اند.
با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کلکته و فشارهای فزاینده ای که روی بیمارستان و مراکز درمانی این شهر وجود دارد، قرار است صدها تخت بیمارستانی در ورزشگاه ادن گاردنز کلکته قرار داده شود و ماموران پلیس مبتلا به کووید19 در آن جا بستری شوند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از کلکته، از نظر تعداد مبتلایان به کووید19، هند در جهان اول است و طبق آمار رسمی در حال حاضر هشتصد و بیست هزار و نهصد و شانزده نفر از شهروندان این کشور به کرونا آلوده شده اند. این بیماری تا کنون 22 هزار و 193 قربانی در هند گرفته است.
در ماههای اخیر چندین ورزشگاه معروف در جهان از جمله سانتیاگو برنابئو شهر مادرید و ماراکانا در ریو دو ژانیرو برای ذخیره سازی اقلام بهداشتی یا بستری کردن بیماران مورد استفاده قرار گرفته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا آمریکا کرونا در ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا آلوده شده اند مبتلایان به ویروس کرونا مواد غذایی وارداتی گزارش خبرگزاری ویروس کرونا نخست وزیر فرانسه شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا نفر افزایش یافت کرونا در آمریکا حالت فوق العاده تعداد مبتلایان 24 ساعت گذشته کرونا در برزیل مرکز اصلی شیوع شمار مبتلایان ایالت آریزونا تبدیل شده شیوع کرونا وزارت بهداشت جانز هاپکینز گذشته شمار جهان تبدیل مورد جدید طی 24 ساعت مرگ و میر هزار نفر مورد مرگ بی سابقه نفر رسید نفر نیز کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • المپیک با طعم سبزیجات
  • فیلم| پلیس فرانسه هم به جان دانشجویان دانشگاه سوربن افتاد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • (ویدئو) جشن تولد ۴۱ سالگی افسانه پاکرو
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد