Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مؤیدی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور در تشریح یکصد و سی اُمین جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: موضوعات در سه محور بررسی شد. در بحث تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعضا ایراد‌ها را بررسی و نظر نمایندگان را تمکین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور تصریح کرد: اینکه تحقیق و تفحص‌ها چهار سال طول کشید یک تأخیر است و با توجه به آنکه دستگاه‌ها به موقع به وظایفشان عمل کردند موجب ظلم به دستگاه‌ها شد.

بیشتر بخوانید

طرح پلاک‎کوبی و هویت‎دار کردن دام‌ها آغاز شد

مؤیدی بیان کرد: موضوع رمز ارز‌ها هم بررسی شد و مقرر شد آیین نامه‌ها احصا شود و ما به این موضوع نگاه تهدید و همچنین فرصت داریم، در نتیجه با در نظر گرفتن ابعاد کار باید شیوه نامه‌ها در راستای صیانت از سرمایه کشور تدوین شود.

وی افزود: کشور‌های همجوار نسبت به دام ایران اعلام نیاز می‌کنند، اما به دلیل آنکه این سرمایه قاچاق نشود، باید ساماندهی صورت گیرد تا هویت دام محرز شود.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور گفت: وزارت جهاد کشاورزی اقدام‌های خوبی داشت و ما هم باید با شناسنامه‌دار کردن دام از خروج و قاچاق آن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت کشور مبارزه با قاچاق دام قاچاق کالا ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کالا‌ها و خدمات ورزشی شناسنامه دار شدند
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه