Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:00:56 GMT

ادامه کاهش تعداد دکل‌های نفتی فعال آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۴۲۶۹

ادامه کاهش تعداد دکل‌های نفتی فعال آمریکا

تعداد دکل‌های فعال نفت و گاز آمریکا برای دهمین هفته متوالی رکود کمترین تعداد را ثبت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، تعداد دکل‌های فعال نفت و گاز آمریکا برای دهمین هفته متوالی رکود کمترین تعداد را ثبت کرد اما نرخ این کاهش کند شده است زیرا قیمت بالای نفت برخی از تولیدکنندگان را بر آن داشته تا فعالیت‌های حفاری را دوباره آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تنفس مصنوعی ترامپ برای زنده ماندن موقتی نفت شیل کاهش تاریخی دکل‌های نفت و گاز آمریکا

بر اساس آمارهای بیکر هیوز که به سال ۱۹۴۰ باز می گردد، تعداد دکل‌های فعال نفت و گاز آمریکا که نشانه اولیه تولیدات آتی است، در هفته منتهی به ۱۰ جولای ۵ دکل کاهش یافت و به ۲۵۸ دکل رسید که کمترین تعداد در تاریخ ثبت تعداد دکل‌های فعال است که ۷۳ درصد کمتر از تعداد دکل‌های فعال در مدت مشابه سال گذشته است.

تعداد دکل‌های نفتی آمریکا در این هفته ۴ دکل کاهش یافت و به ۱۸۱ دکل رسید که کمترین تعداد از ژوئن ۲۰۰۹ به شمار می رود. تعداد دکل‌های گازی نیز یک دکل کم شد و به ۷۵ دکل رسید.

بیشتر بخوانید: کاهش دکل‌های نفت و گاز آمریکا به پائین‌ترین رقم تاریخ

با وجود اینکه قیمت نفت خام امریکا در ۳ ماه گذشته ۱۱۳ درصد رشد کرده و به حدود ۴۰ دلار در هر بشکه رسیده است اما هنوز از قیمت مشابه آغاز سال ۳۴ درصد کمتر است.

تحلیلگران می‌گویند افزایش قیمت نفت، شرکت‌های انرژی را ترغیب می کند تا کاهش تعداد دکل‌های نفتی را کند کنند و احتمالا برخی از واحدها اواخر امسال شروع به افزایش کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم آمریکا رویترز نفت دکل نفتی دکل نفتی آمریکا تعداد دکل های فعال کمترین تعداد نفت و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان گفت: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی، مناطق مرتفع شرقی، شمال شرقی، شرقی و شمالی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمد سبزه‌زاری امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه های پیش یابی تاثیرات سامانه بارشی به تناوب تا اواخر روز شنبه بر روی استان مشاهده می شود که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط همراه با تندباد لحظه ای خواهد شد.

وی افزود: بیشترین شدت بارش‌ها طی روزهای پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در بعضی مناطق دور از انتظار نیست. روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

سبزه‌زاری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

کد خبر 749435

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجوی آمریکایی در ۲ هفته/ حمایت‌ها از طرف جامعه دانشگاهی ایران ادامه دارد +تصاویر
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • ۵ راه حل خانگی درمان مسمومیت
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه