Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@21:36:40 GMT

کشف 256 کیلو تریاک از یک خودروی سمند

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۴۳۹۷

کشف 256 کیلو تریاک از یک خودروی سمند

فرمانده انتظامی استان از اجرای عملیات مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان و کشف 256 کیلو تریاک از یک دستگاه سمند خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سردار عبداله حسنی 21 تیرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان سمنان سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله مواد در شرق کشور به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان اشاره و تصریح کرد: با هدایت لحظه به لحظه اطلاعاتی صورت گرفته، خودرو مورد نظر در ورودی ایرانشهر توسط تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان شناسایی شد.

به گفته این مقام انتظامی، راننده سمند بدون توجه به دستور ایست ماموران از صحنه فرار می‌کند که بی درنگ طرح مهار برای توقف خودرو توسط پلیس اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی سمنان با بیان این که خودرو سمند در تعقیب و گریز پلیس در سطح شهر ایرانشهر متوقف و راننده آن دستگیر می‌شود خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از آن یک محموله 256 کیلویی تریاک را کشف کردند

لینک کوتاه: asriran.com/0035lV

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کشف تریاک سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رجبی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید سالاری گناباد حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناباد افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو، مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه یک نفر متهم را نیز دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6091456

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد