Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@21:31:52 GMT

۶۲۰۰ پروژه اشتغالزایی مددجویان در مازندران اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۴۴۴۹

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام بشیر عالیشاه عصر شنبه در جلسه با مسئولان در شهرستان رامسر با بیان اینکه رفع محرومیت زدایی در اولویت کاری قرار دارد گفت: هم افزایی و همدلی سبب رفع مشکلات و موانع پیش روی خواهد شد.

عالیشاه با بیان اینکه سیاست راهبردی کمیته امداد توانمند سازی است تصریح کرد: در اجرای طرح کمک مومنانه که دغدغه رهبر معظم انقلاب بود با تلاش امام جمعه فرماندار سپاه و بسیجیان به خوبی عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل کمیته امداد استان مازندران گفت: در پایان ماه مبارک رمضان ۳۲۰ هزار غذای گرم و ۸۲ هزار سبد کالا توزیع شد که در هر روز یک میلیارد تومان به فقرا کمک کردیم.

وی با اشاره به اینکه اتحاد بین مسئولین سبب نابودی فقر می‌شود خاطر نشان کرد: اتحاد بین مسئولین در غرب استان مازندران قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: در راستای اشتغالزایی در استان مازندران شش هزار و ۲۰۰ طرح انجام شد که ۲۰ الی ۸۰ میلیون تومان وام در راستای راهبری و هدایت شغلی تخصیص یافت، همچنین در سال جاری ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال اختصاص داده شده است.

عالیشاه گفت: در استان مازندران ۷۶ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند و ۱۰ درصد جمعیت استان مازندران زیر خط فقر است.

وی افزود: در استان مازندران ۴ هزار نیازمند مسکن داریم و اگر زمین باشد کمیته امداد استان مازندران آمادگی ساخت بنا را دارد.

وی گفت: ۱۸۰ مرکز نیکوکاری تأسیس و در سال جاری ۱۸۰ مرکز به آن اضافه خواهد شد و سیاست کمیته امداد در بحث برون سپاری است.

مدیر کل کمیته امداد استان مازندران تصریح کرد: هشت هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز و هزار و ۶۰۰ نفر دانشجو در استان مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند و باید برای نظام سرباز تربیت کنیم.

کد خبر 4971373

منبع: مهر

کلیدواژه: مشاغل خانگی کمیته امداد امام خمینی رامسر ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام ستاد مقابله با کرونا بیرجند شهرکرد سیستان و بلوچستان استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی استان مازندران کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود