Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان استاندار کرمان تصریح کرد: اگر بخواهیم می توانیم خدمات را الکترونیکی بکنیم اما فکر می کنم اراده و علاقه ای در این زمینه نیست.

دکتر"محمدجواد فدائی" عصر امروز ۲۱ تیرماه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرمان اظهار کرد: این شورا شورای مهمی است و کارآیی سیستم اداری خیلی مهم است زیرا هر کاری که بخواهیم انجام بدهیم، ابزار کار، سیستم اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شورا عملا در یک سال گذشته کار زیادی انجام نداده، افزود: اگر عملکرد شورا را ملاک کارآیی دستگاه های اداری بگیریم، از سال قبل چقدر کارآیی افزایش پیدا کرده است؟

فدائی تصریح کرد: موضوع مهمی است و باید جلسات بیشتری برگزار شود و بنده فکر می کنم اگر دولت الکترونیک را کامل در دستگاه ها پیاده کنیم، کارآیی دستگاه ها خیلی افزایش یافته و خیلی از مشکلات کنونی از بین می رود.

استاندار کرمان بیان کرد: در زمینه رضایت مردم از دستگاه های دولتی باید بیشتر کار شود زیرا در گزارش های دریافتی در مجموع به نظر می رسد مردم از برخی دستگاه های اجرائی رضایت چندانی ندارند و یا از خدمات ارائه شده رضایت قابل قبولی ندارند که این مسئله نیز می تواند در قالب اجرای دولت الکترونیک حل شود.

وی اظهار کرد: اگر دولت الکترونیک را به معنای ارائه خدمات موردنیاز مردم به صورت الکترونیک بدانیم، در حال حاضر این کار توسط بسیاری از شرکت های بخش خصوصی صورت می گیرد.

فدائی با اشاره به برخی مسائل در زمینه اجرائی کردن دولت الکترونیک افزود: مثل اینکه قرار نیست دولت الکترونیک اجرائی شود و حرف هایی که امروز می زنیم سال قبل هم در جلسه گفته ایم.اگر بخواهیم می توانیم خدمات را الکترونیکی بکنیم اما فکر می کنم اراده و علاقه ای در این زمینه نیست.

استاندار کرمان با اشاره به شناسائی املاک و ساختمان های دولتی بیان کرد: طی ۲۰ روز آینده گزارش شناسائی املاک و ساختمان های مازاد دستگاه های اجرائی و وضعیت مجتمع های اداری در دست احداث شهرستان ها ارائه شود.

فدائی اظهار کرد: مقرر شد سازمان مدیریت و برنامه ریزی طی دو هفته برنامه ای ارائه کند که براساس آن تعدادی اداره، برخی خدمات را به صورت کاملا الکترونیک به مردم ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، "مسعود الهامی" مدیرکل ارتباطات  و فناوری اطلاعات استان کرمان نیز در این جلسه گفت: آموزش الکترونیک به دانش آموزان نمونه ای از دولت الکترونیک و هوشمندسازی است.

وی افزود: دولت ۲۳ پروژه اولویت دار به دستگاه های اجرائی ابلاغ کرده که موظف هستند در بستر دولت الکترونیک سرویس بدهند.

الهامی تصریح کرد: اکثر دستگاه های اجرائی نمی توانند خدمت الکترونیک ایجاد و در اختیار مردم قرار بدهند و ما تشکیل خوشه های خدمات دولتی را برای همین پیشنهاد داده ایم.
وی بیان کرد: ۳۳ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که ۲۶ دستگاه اجرائی آمادگی الکترونیک شدن پیدا کنند(برای تامین زیرساخت ها).

به گزارش ایسنا، در این جلسه اعلام شد: ۱۲ هزار واحد املاک و ساختمان های دولتی در استان کرمان شناسائی شده که باید املاک و ساختمان های مازاد احصاء و درباره آن تصمیم گیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار كرمان دولت الکترونیک اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی املاک و ساختمان دستگاه های اجرائی دولت الکترونیک دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کردستان پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح این دفتر اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است و این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی همچنین بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضائی تأکید کرد.

این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضائی ارائه می‌کند.

گفتنی است؛ دفتر فوق چهل و سومین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان کردستان است.

کد خبر 6097105

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد