Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای ارتش سوریه در حومه الحسکه بار دیگر به خودروهای متجاوزان آمریکایی اجازه عبور نداده و آنها را وادار کردند به مواضع غیرقانونی و اشغالی خود برگردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، ایستهای بازرسی ارتش سوریه در حومه غربی الحسکه بار دیگر مانع عبور خودروهای نظامی ارتش اشغالگر آمریکا شده و آنها را وادار کردند به پایگاه های غیرقانونی خود بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار سانا گفت نیروهای ارتش سوریه، به خودروهای اشغالگران آمریکایی در روستاهای السیباط، تل شامیران و منسف تحتانی در حومه غربی الحسکه اجازه عبور نداده و آنها را وادار کردند به همانجایی برگردند که آمده بودند.

روز گذشته نیز ، نظامیان ارتش سوریه مستقر در ایست بازرسی در روستای منسف تحتانی در حومه تل عمر، مانع عبور سه خودروی زرهی نظامیان اشغالگر آمریکایی شده و آنها را وادار به بازگشت به سمت پایگاه غیرنظامی خود کرده بودند.

اقدام بازدارنده ارتش سوریه علیه نظامیان تروریست آمریکایی

تاکنون مردم برخی روستاهای حومه الحسکه با کمک ارتش سوریه، بارها مانع عبور خودروهای تروریستهای آمریکایی شده آنها را وادار به بازگشت به مناطقی کردند که از آنجا حرکت کرده بودند.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کشور آمریکا کشور سوریه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشور آمریکا کشور سوریه اخبار آمریکا سوریه آنها را وادار ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد

به گزارش همشهری آنلاین فرمانده کل ارتش گفت: عده ای می‌گفتند مگر می‌شود به رژیم صهیونیستی موشک زد، بله جمهوری اسلامی ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی که لازم باشد و بخواهد موشک می‌زند.

????اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم.

????۵۰ سال پیش هر وقت ناو هواپیما بر آمریکایی از اسکله خودش جدا می‌شد، سینه این ناو به هر طرفی در دنیا بود موی آن کشورها همچون موش از ترس و وحشت سیخ می‌شد و کل منطقه آماده باش و در خوف، ترس و مرگ بود اما امروز وضعیت به جایی رسیده که مقامات آمریکایی تند تند با واسطه پیام می‌دهند که ما نبودیم، من نکردم و با ما کاری نداشته باشید که این از برکات خون شهدا بوده و نباید فراموش کنیم از چه نقطه‌ای به چه نقطه‌ای رسیده‌ایم.

کد خبر 847158 برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود