Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:28:14 GMT

خاطره رهبر انقلاب از دوران کشف حجاب پهلوی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۴۸۹۷

خاطره رهبر انقلاب از دوران کشف حجاب پهلوی

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۱ تیر ماه هر سال به مناسبت قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب در دوره پهلوی، روز «عفاف و حجاب» نامگذاری شده، روزی که برای ما ایرانیان یادآور نفوذ فرهنگ فرنگی و کلاه فرنگی زنان و کلاه پهلوی مردان است. 

حساب توئیتری «درس عبرت» منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه‌ای، بخشی از خاطرات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران تجدد فرهنگ پهلوی و کشف حجاب را به شرح زیر منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"‏بنده متولد ۱۳۱۸ هستم یعنی چهار سال بعد از کشف حجاب، ولیکن خب مادرم و اینها نقل می‌کردند قضایا را و اینکه در خانه می‌ماندند، مدتها بیرون نمی‌رفتند و برای بیرون رفتن‌های اضطراری چه مشکلاتی را تحمل می‌کردند.‌"

شما می‌توانید ویدئوی کامل سخنان رهبر انقلاب اسلامی را در اینجا مشاهده و دریافت کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید

روزهای نخست نهضت +عکس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف حجاب عفاف و حجاب رهبر انقلاب خاطرات رهبر انقلاب کشف حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902969

دیگر خبرها