Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان فارس در بازدید از شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس گفت: قوه قضاییه و دادگستری استان فارس با تمام توان از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان که زمینه رونق تولید داخلی را فراهم می‌آورند حمایت می‌کند. تاریخ انتشار: 20:18 - 21 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۶۶۶۷

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی ضمن بازدید از شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس به بررسی مشکلات حقوقی این شرکت بزرگ صنعتی که در زمینه قطعه سازی فعالیت می‌کند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید میدانی و هدفمند که در راستای برررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و از سوی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان فارس انجام گرفت، رییس کل دادگستری استان فارس با توانمندی و فعالیت این گروه صنعتی از نزدیک آشنا شده و اقدامات این فعال عرصه اقتصادی را از نزدیک مشاهده و ارزیابی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در این نشست با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رییس قوه قضاییه مبنی بر حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاری‌های مشروع، تولیدکنندگان را سربازان خط مقدم در دوران تحریم اقتصادی دانست و تأکیدکرد: قوه قضاییه و دادگستری استان فارس با تمام توان از سرمایه گذاران، تولیدکنندگان که زمینه رونق تولید داخلی را فراهم می‌آورند حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: بخشش ۱۳ محکوم به قصاص در سال جاری با تلاش شورای حل اختلاف استان فارس

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در بازدید از شرکت صنعتی و تولیدی افزار کیمیای فارس با اشاره به ظرفیت بالای این واحد صنعتی و ایجاد اشتغال برای بیش از ۳۰۰ نفر به بررسی مشکلات حقوقی این گروه صنعتی قطعه سازی پرداخت و گفت: مقرر گردید طی چند روز آینده جلسه‌ای با حضور مدیر عامل این واحد صنعتی و سایر مسئولان امر برگزار و مشکلات مربوطه در این زمینه رسیدگی و موانعی که بر سر راه این شرکت صنعتی است برداشته شود و با حمایت دستگاه قضایی و در راستای شعار سال"جهش تولید" و همچنین اجرای سیاست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان فارس زمینه افزایش تولید بیشتر این واحد بزرگ صنعتی فراهم آید.

گفتنی است با نظر مسئولان این واحد تولیدی با رفع مشکلات پیش روی این شرکت قطعه سازی ظرفیت اشتغال آن تا دو برابر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری فارس قوه قضاییه دادگستری استان فارس شرکت صنعتی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود