Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@12:43:14 GMT

اینتر هم با «کونته» نمی‌سازد؛ «آلگری» گزینه بعدی

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۴۹۵۶

آفتاب‌‌نیوز :

کونته به تازگی مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا به اعتقاد منتقدان تیم تحت هدایت وی تمایل زیادی برای از دست دادن سه امتیاز بازی ها داشته و این در حالی است که آنها فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کرده و تنها از تمام کردن کار ناتوانند؛ ناتوانی که برای آنان بسیار گران تمام شده است.

و حالا «فابیو راوِزانی» در برنامه امروز خود اعلام کرد: پیش از بازی این خبر به دستم رسیده است که مالکان اینتر از همین حالا تصمیم خود را برای توقف همکاری با کونته گرفته و قصد دارند تا این کار را حتی پیش از دیدار برابر ورونا عملی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مبنای این تصمیم یکدندگی است که در قلب مالکان چینی این باشگاه به وجود آمده و دلیل آن هم برخی از اظهارات اخیر کونته در ماه‌های اخیر است. چلسی هم به دلایلی مشابه با دلخوری با کونته قطع همکاری کرد.

راوزانی در ادامه ادعای اخیر کونته را مبنی بر اینکه وی زمانی که جانشین «لوچانو اسپالتی» شد، باید با یک تیم بسته‌شده کنار می‌آمده است.

وی در این خصوص نیز اظهار داشت: او در مورد بسته از پیش تعیین شده اینتر حرف زده است اما ۱۲ بازیکن در زمان او به تیم ملحق و هشت بازیکن از آن جدا شدند. این توجیه غیرقابل قبولی است.

وی در ادامه در خصوص قرارداد کونته که تا سال ۲۰۲۲ ادامه دارد، و اینکه چه کسی می‌تواند جایگزین وی شود، تاکید کرد: با توجه به قدرت اقتصادی گروه سونینگ، دستمزد و حقوق سالانه کونته مانعی بر سر اتمام قرارداد با او نخواهد بود. پلن‌بی برای اینتر بعد از کونته؟ کاملا مشخص است: مکس آلگری.

آلگری از پایان فصل گذشته و پس از ترک یوونتوس تاکنون از حرفه سرمربیگری دور بوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اینتر کونته الگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • بزرگترین چاپگر ۳بعدی جهان یک خانه را در ۸۰ ساعت می‌سازد
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • فتح اسکودتو در پیراهن رقیب؛ مارکوس تورام ادامه‌دهنده راه پدر در سری آ / عکس
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر