Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:57:35 GMT

کشف 110 تن سیمان احتکار شده در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۴۹۷۵

کشف 110 تن سیمان احتکار شده در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 110 تن سیمان احتکار شده به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، ایرج خانی‌پور  اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی و عمومی مردم توسط یک محتکر سریعاً‌ موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد : با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار سیمان در شهر زنجان شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید به عمل آمد. 

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار 110 تن سیمان احتکار شده کشف کنند. 

 خانی پور با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی سیمان‌های احتکار شده 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت : پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: جانشین فرمانده انتظامي استان زنجان احتکار ارزش ریالی احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۴۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهارداشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل موادافیونی در محور هرات-مروستمطلع شدند. 
وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده؛ ۲۰۲ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد در پایان اظهارکرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس