Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیورپول پس از بیش از یک سال در خانه متوقف شد، تا رکورد این تیم بعد از 24 برد متوالی خاتمه یابد.

لیورپول در جریان هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 1-1 مقابل برنلی در آنفیلد متوقف شد، تا روند بردهای این تیم متوقف شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از اپتا، لیورپول بعد از 24 برد متوالی در مسابقات خانگی اش در لیگ برتر انگلیس، سرانجام مقابل برنلی متوقف شد تا روند بردهای متوالی این تیم در عدد 24 متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تساوی 1-1 مقابل لسترسیتی در ژانویه 2019، لیورپول طی 527 روز و 24 مسابقه متوالی اش در آنفیلد در لیگ برتر انگلیس موفق به کسب برد شده بود و این روند توسط برنلی متوقف شد.

لیورپول در دیدار مقابل برنلی 23 شوت به ثبت رساند و موفق به کسب برد نشد. آخرین باری که لیورپول در یک دیدار لیگ برتر 23 شوت زد و پیروز مسابقه نشد به دسامبر 2017 مقابل اورتون بر می گردد.

لیورپول اکنون کار دشواری برای شکستن رکورد امتیازات لیگ برتر انگلیس دارد. این تیم باید هر سه دیدار باقیمانده اش را پیروز شود، تا از امتیازات منچسترسیتی در فصل 2017/18 (100) عبور کند. قرمزها اگر 7 امتیاز از سه دیدار باقیمانده کسب کنند، با امتیازات سیتیزن ها مساوی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

لیورپول 1-1 برنلی؛ قهرمان در آنفیلد متوقف شد

گل زیبای اندی رابرتسون با ضربه سر به برنلی / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس متوقف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند

به گزارش "ورزش سه"، فقط دو قسمت تا پایان داستان یورگن کلوپ و لیورپول باقی مانده است. سرمربی قرمزها در اواسط فصل خبر جدایی را اعلام کرد که قطعا به مذاق بسیاری از هواداران خوش نیامد اما هر داستانی پایانی دارد و اکنون نوبت خداحافظی قرمزها با مرد آلمانی است.

لیورپول ۱۳ مه مهمان کریستال پالاس است و سپس در آخرین بازی فصل در ورزشگاه آنفیلد میزبان ولورهمپتون خواهد بود. آخرین حضور کلوپ در آنفیلد که قطعاً برای لیورپولی‌ها روزی غم‌انگیز خواهد بود.

امروز پس از پیروزی ۴-۲ برابر تاتنهام در آنفیلد کلوپ سعی کرد احساساتش را کنترل کند و در مورد بازی با ولوز (آخرین بازی‌اش در آنفیلد) به خبرنگاران گفت:«روز عجیبی خواهد بود نمی‌خواهم الان احساساتی باشم و در جریان بازی امروز هم احساساتی نبودم چون می‌دانم که یک بازی دیگر هم در خانه خواهم داشت.

من همیشه گفته‌ام که عاشق این باشگاه هستم. می‌دانم که بازی با ولوز دشوار خواهد بود، هم از جنبه فنی و هم برای من و دیگران از جنبه احساسی. فعلا وضعیت خوب است، خواهیم دید که در آن روز چه می‌شود. شاید خوش‌شانس باشیم و باران ببارد تا بعد از بازی زود به رختکن برویم و شما و هواداران نتوانید اشک‌های من را ببینید. راستش بد نیست این اتفاق بیفتد و امیدوارم رخ دهد(خنده).»

کلوپ این سخنان را با لبخند به زبان آورد و اصرار داشت که می‌تواند احساساتش را کنترل کند اما بعید است در آخرین حضورش در آنفیلد پس از ۹ سال بتواند بر احساساتش غلبه کند.

دیگر خبرها

  • نساجی به دنبال متوقف کردن پرسپولیس
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • گل‌های دیدنی بازی‌های لیورپول - تاتنهام + فیلم
  • پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ تنها یک دلیل کافیست