Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:27:49 GMT

اولین گل روز بازی به نام امین قاسمی نژاد

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۵۹۵۱۴۸

اولین گل روز بازی به نام امین قاسمی نژاد

امین قاسمی نژاد اولین گل روز دوم هفته ی بیست و چهارم لیگ برتر را در بازی شهرخودرو و سایپا به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد هافبک نفوذی بلند قامت که در دو فصل گذشته درخشش فوق العاده ای در فوتبال ایران داشته است در دقیقه 11 مسابقه شهر خودرو مقابل سایپا، روی سانتر علی نعمتی و در نقطه ی کور خط دفاعی حریف، با یک پرش بلند و ضربه ی سر دقیق و تماشایی، توپ را وارد دروازه ی حامد فلاح زاده دروازه بان سایپا کرد که هفته ی گذشته مقاومت خوبی مقابل مهاجمان سپاهان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکنان شهرخودرو که با هدایت کوزین مربی ایتالیایی در این دیدار حاضر شده اند، پس از به ثمر رسیدن این گل به شادی پرداختند و لحظه ای مسائل مربوط به پروتکل را فراموش کردند. شاید به این دلیل که گل قاسمی نژاد تماشایی و جشن گرفتنی بود.

 

گل قاسمی نژاد، اولین گل روز دوم از هفته ی بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر است که امیدواریم هفته ی پرگلی باشد.

شهر خودرو امین قاسمی نژاد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو امین قاسمی نژاد امین قاسمی نژاد هفته ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری

به گزارش “ورزش سه”،  تیم تراکتور در حالی به مصاف حریف جام حذفی خود می‌رود که در این بازی ترکیب قابل حدس برای تیم تراکتور به میدان خواهد رفت.

حسین پورحمیدی همچنان جایگاه خود در قفس توری را حفظ کرده و در مقابل او مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده و عارف آقاسی بازی خواهند کرد.

در خط هافبک صفا هادی، مهدی حسینی، ریکاردو الوز و گوستاوو واگنین حضور دارند و مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری هم دو حمله ور خواهند بود.

ترکیب تراکتور به این شرح است:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

دیگر خبرها

  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • اعلام اولین ترکیب تراکتور با مطهری
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • اتفاق جالب برای امین حزباوی در قطر
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید