Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 20:45 تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی‌پوشان سپاهان که با برتری پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی امیدهای خودهای را برای قهرمانی در این فصل کم رنگ‌تر از گذشته می‌بینند برای کسب سهمیه آسیایی به دنبال پیروزی در این دیدار هستند.

در آن سوی میدان شاگردان هومن افاضلی که با 20 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند برای رهایی از خطر سقوط به دنبال کسب امتیاز در این دیدار هستند.

امیر قلعه‌نویی تیم خود را در این دیدار با ترکیب پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح، مهدی کیانی، محمد کریمی، ولادیمیر کومان، سیدمحمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده به میدان فرستاد.

در آن سوی میدان پارس جنوبی جم با ترکیب فریبرز گرامی، شهرام گودرزی، محمود شفیعی، پوریا آریاکیا، آدام همتی، متین کریم‌زاده، نیما انتظاری، سیدامین منوچهری، میلاد خدایی، مسعود پورمحمد و میلاد باقری وارد زمین مسابقه شد.

اصفهان| ترکیب تیم فوتبال پارس‌جنوبی در دیدار با سپاهان مشخص شد‌اصفهان| ترکیب تیم فوتبال سپاهان برابر پارس جنوبی اعلام شدافاضلی: سپاهان به اندازه کیفیتش امتیاز نگرفته است/ تحت هیچ شرایطی با استقلال بازی نمی‌کنیم

این دیدار با برتری نسبی سپاهان همراه بود و سیدمحمدرضا حسینی در دقیقه 11 با یک ضربه دقیق از درون محوطه جریمه پارس جنوبی جم گل نخست سپاهان را به ثمر رساند تا خیال قلعه‌نویی برای ادامه دیدار تا حدودی راحت شود.

در دقیقه 24 ضربه پای چپ سجاد شهباززاده از پشت محوطه جریمه پارس جنوبی جم به صورت خطرناک به بیرون رفت.

در دقیقه 30 این دیدار پاس رو به جلوی سجاد شهباززاده در آستانه ضربه نهایی محمد محبی و گلزنی این بازیکن مدافع تیم پارس جنوبی دفع شد.

در دقیقه 35 پاس روبه بیرون متین کریم‌زاده بازیکن تیم پارس جنوبی درون محوطه جریمه سپاهان به محمود شفیعی رسید و ضربه کم دقت این بازیکن با اختلاف نسبتاً زیادی به بیرون رفت.

در ادامه دیدار به صورت پایاپای پیش رفت و هر 2 تیم موقعیت‌های نصف و نیمه‌ای را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که نتیجه‌ای در پی نداشت.

نهایتاً این نیمه با تک گل سید محمدرضا حسینی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

انتهای پیام/ 172/ف

R41346/P/S6,51/CT11 بیشتر بخوانید... اصفهان| ترکیب تیم فوتبال پارس‌جنوبی در دیدار با سپاهان مشخص شد‌ اصفهان| ترکیب تیم فوتبال سپاهان برابر پارس جنوبی اعلام شد اصفهان| سپاهان و پارس جنوبی؛ جنگ تمام عیار در نقش‌جهان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیب تیم فوتبال پارس جنوبی جم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۵۹۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون

دانیله دروسی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (دوشنبه) در هفته سی‌و‌سوم سری A ایتالیا و در ورزشگاه المپیکو مقابل بولونیای رده چهارمی با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: ما نسبت به اندازه بازی‌های قبلی‌مان درخشان ظاهر نشدیم، اما با این وجود تیم خیلی خوب بازی کرد. ما در برخی بازی‌ها که حریف‌مان شوت‌های بیشتری نسبت به ما زده بود، به برتری رسیده‌ایم، اما در این بازی اوضاع در نهایت اینطور پیش رفت. بولونیا با شایستگی به پیروزی رسید. بازی متعادلی بود به خصوص در نیمه اول. ما کمی عصبی بودیم و بعد از دریافت آن کارت‌های زرد، رویه بازی‌مان را تغییر دادیم. ما اوضاع را اشتباه مدیریت کردیم، اما به این دلیل شکست نخوردیم.

سرمربی رُم همچنین در خصوص عدم استفاده از مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب اصلی تیمش، کسی که در دقیقه 52 به جای تامی آبراهام به بازی آمد و سه دقیقه بعد از ورودش به میدان تنها گل جالوروسی در این بازی را به ثمر رساند، اظهار داشت: تامی بازی خوبی انجام داد. آزمون به تازگی از مصدومیت برگشته و فایده‌ای نداشت که بلافاصله او را در ترکیب اصلی قرار دهیم. خوشحالم که سردار گلزنی کرد چون او بازیکن مهمی برای ما است. او به اندازه تامی آبراهام برای ما مفید خواهد بود.

آزمون 29 ساله رُم در تاریخ دوم فروردین و در جریان برتری 5 بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان در دور دوم مرحله انتخابی جام جهانی 2026 دچار مصدومیتی از ناحیه عضله خم‌کننده شد و در حدود یک ماه به دور از میادین بود. او در بازی پنجشنبه رُم مقابل میلان در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که با برتری 2 بر یک و در نهایت صعود این تیم به مرحله بعد همراه شد؛ به ترکیب جالوروسی بازگشت اما فرصت بازی پیدا نکرد.

دروسی در پایان خاطرنشان کرد: ما با ناامیدی اینجا را ترک می‌کنیم، اما شکست نخورده‌ایم چون هنوز فصل طولانی است. ما مقابل تنها تیم شکست‌ناپذیر جهان (بایرلورکوزن در مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا) بازی خواهیم داشت، اما نسبت به آن مثبت فکر می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!